Hop til indhold

Når der bliver hygget Max i ens bil

Featured Replies

Skrevet

Jeg skulle ud og køre en tur i dag og da jeg stiger ind møder jeg denne lille satan her

min kammerat skulle låne min bil igår og han kom selvfølgelig tilbage med den og parkeret den ganske fint. Ingen skrammer på bilen (han køre af helvedes til) men noget siger mig at ham og hans kæreste har hygget sig i min bil. Hvilket jeg synes dette billede fint indikere.

Han kunne da i det mindste lige smide gummiet ud. 

F87E6B99-42A2-4950-BB6C-685393D6342E.jpeg

Redigeret af Gabbana

Skrevet

Det er da godt , at du har lædersæder .. De er dejligt nemme at tørre af med en fugtig klud ...

Skrevet
Vendelboen skrev, for 11 minutter siden:

Det er da godt , at du har lædersæder .. De er dejligt nemme at tørre af med en fugtig klud ...

Han kan roligt bruge en tør klud, sæderne er blevet fugtet.

Skrevet
Vendelboen skrev, for 11 minutter siden:

Ja det er godt nok. Det må da kunne fjerne det.

Skrevet
AB455 skrev, for 2 minutter siden:

sæderne er blevet fugtet.

Ja med hamsovs :(

Skrevet

Eeeeeev :-o ev ev ev ev ev eeeeeev! :-o. Det er fandenme dårlig stil af ham :wacko:. Altid noget at du opdagede det alene :lol:

Skrevet
Pianistinden skrev, for 16 minutter siden:

Eeeeeev :-o ev ev ev ev ev eeeeeev! :-o. Det er fandenme dårlig stil af ham :wacko:. Altid noget at du opdagede det alene :lol:

Ja det er ikke lige frem fordi jeg jubler over det :lol:

Skrevet
udinaturen skrev, for 2 minutter siden:

Hvem siger, at han hyggede med konen?

Jeg tror han hyggede i stor stil med kæresten i min bil.

Han kunne sgu da i det mindste spørge om jeg ville være med 

Skrevet

@Gabbana 
Send ham på adfærdskorrigerende weekend kursus i Kbh... Du behøver kun at køre ham til @Pianistinden på halvvejen, så tager hun ham og den derfra videre til mig og så kan jeg love dig for han er færdig med det pjank når han kommer tilbage til Jydelalaland om søndagen :D 
Vi kan samle brugte kondomer ind til formålet et par uger i forvejen hvis du planlægger det lidt ;) 

En del af mig mærker også generationskløften :P Tænker ikke der er så mange i min generation der længere låner biler ud til hinanden og/eller har kærester der er friske på et dyt i dytten.
Min almoderlige omsorg glædes dog ved at der overhovedet er blevet brugt kondom :D 

Jeg elsker dine tråde @Gabbana 
De er ofte på samme tid meget eksotiske pga. aldersforskellen og samtidigt inspirerende og luner min liderbasseinde-sjæl.
Du minder mig om igen og igen at ikke alle fra den yngre generation er HELT tabt bag en vogn eller en skærm, og stadig skejer lidt ud på jeres egen måde. Det giver mig håb. 

Pustekrammer, 
Eva <3

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 9 minutter siden:

@Gabbana 
Send ham på adfærdskorrigerende weekend kursus i Kbh... Du behøver kun at køre ham til @Pianistinden på halvvejen, så tager hun ham og den derfra videre til mig og så kan jeg love dig for han er færdig med det pjank når han kommer tilbage til Jydelalaland om søndagen :D 
Vi kan samle brugte kondomer ind til formålet et par uger i forvejen hvis du planlægger det lidt ;) 

En del af mig mærker også generationskløften :P Tænker ikke der er så mange i min generation der længere låner biler ud til hinanden og/eller har kærester der er friske på et dyt i dytten.
Min almoderlige omsorg glædes dog ved at der overhovedet er blevet brugt kondom :D 

De er ofte på samme tid meget eksotiske pga. aldersforskellen og samtidigt inspirerende og luner min liderbasseinde-sjæl.
Du minder mig om igen og igen at ikke alle fra den yngre generation er HELT tabt bag en vogn eller en skærm, og stadig skejer lidt ud på jeres egen måde. Det giver mig håb. 

Pustekrammer, 
Eva <3

Deal @Eva Nadine jeg smider ham på min grønne cykel, mig i cykeltraileren og så får han lov til at give den pedal fra Fyn til Kbh. Fra cykeltraileren har jeg naturligvis diverse motiverende tilråb og gav vide om ikke jeg har en gammel dressur pisk liggende et sted :D.

Han bliver afleveret med godt ømt cykelstel og mumler muligvis en undervejs imprægneret sætning a la "Man må ikke lave damer i @Gabbanas bil"

På knæ foran Nadinen hvor han kan fortsætte undskyldningerne og jeg får serveret en G&T :rolleyes:.

P.s: har du cykelparkering ved dig?

Skrevet

@Pianistinden 
Naturligvis. Vi har døgnåbne kiosker i Københavnstrup der sælger både Gin og Tonic... og aflåst cykelkælder på matriklen. Der er ingen smalle steder :D 

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 5 minutter siden:

@Pianistinden 
Naturligvis. Vi har døgnåbne kiosker i Københavnstrup der sælger både Gin og Tonic... og aflåst cykelkælder på matriklen. Der er ingen smalle steder :D 

Fabeltastisk! :lol::wub:

Skrevet
Gabbana skrev, for 7 timer siden:

Jeg skulle ud og køre en tur i dag og da jeg stiger ind møder jeg denne lille satan her

min kammerat skulle låne min bil igår og han kom selvfølgelig tilbage med den og parkeret den ganske fint. Ingen skrammer på bilen (han køre af helvedes til) men noget siger mig at ham og hans kæreste har hygget sig i min bil. Hvilket jeg synes dette billede fint indikere.

Han kunne da i det mindste lige smide gummiet ud. 

F87E6B99-42A2-4950-BB6C-685393D6342E.jpeg

Din ven syntes  det var en knald hammerende go køretur:P

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 11 timer siden:

Jeg siger mange tusind tak for de rosende ord de varmer da mit hjerte ^_^ det er dejligt at vide at jeg kan bruges til noget -_-

Og at jeg stimulere din sjæl :P

jeg derimod var den heldige vinder af et brugt kondom der har lagt og simrede i min bil natten over. Man kan vel sige at det har lagt og taget sol hen over eftermiddagen også. Jeg var ikke ligefrem jublende over denne gave. Tanken om en anden mands  elskovsjuice er ikke lige min kop kaffe.

Jeg ved ikke hvor mange unge der er herinde men det er dejligt at vi også kan skille os lidt ud.

endnu engang tak for rosen <3

Skrevet
Kim Madsen skrev, for 7 timer siden:

Din ven syntes  det var en knald hammerende go køretur:P

Ja han “kørte” den alt for langt ud :lol:

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 11 timer siden:

@Pianistinden 

Han har lavet damer i min bil og efterladt et kondom som en lille reminder om at de to har dyrket en hed omgang sex i min bil.

Nu sidder jeg så og tænker. Gad vide om hendes svedige baller har berørt sædderne Eller hans ? :wacko:

Okay fair nok de boller i min bil. Men man smider da lige kondomet ud :lol: hans elskovssovs vil foreveigt være i bilen og det er jeg ikke lige fan af.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.