Parsnip 81 Skrevet 7. Maj, 2022 Goddag folkens. Er der nogen, der har kendskab til Anny, som befinder sig i Korup nær Odense? https://annoncelight.dk/showad/342615 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stein 351 Skrevet 7. Maj, 2022 Tillad mig i samme omgang at spørge om hvordan thaistedet i Korup er? Komfort? Diskretion? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1726 Skrevet 7. Maj, 2022 stein skrev, for 2 timer siden: Tillad mig i samme omgang at spørge om hvordan thaistedet i Korup er? Komfort? Diskretion? Der er flere vænger man kan parkere i. Det er en gammel butik med front mod stor vej, hvor man står foran døren ud til vejen, når man venter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stein 351 Skrevet 7. Maj, 2022 Mr1time skrev, for 21 minutter siden: Der er flere vænger man kan parkere i. Det er en gammel butik med front mod stor vej, hvor man står foran døren ud til vejen, når man venter. Hmmm. Det lyder jo ikke særlig diskret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Parsnip 81 Skrevet 7. Maj, 2022 stein skrev, for 1 minut siden: Hmmm. Det lyder jo ikke særlig diskret. Det er ikke noget diskret sted. Jeg føler mig lidt udsat der.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1399 Skrevet 7. Maj, 2022 Kommer man fra Odense, ligger der en lille P-plads 100-200 m længere henne ad vejen ind til højre. Der kan man parkerer og gå derhen. Som regel kan man time det lidt så man lige fiser over vejen, når der ingen biler kommer. De er rimelig hurtige til at åbne døren. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg