Hop til indhold

Andrea Big natural boobs Rødekro

Featured Replies

Skrevet
( o Y o ) + XXL skrev, for 1 minut siden:

Okay nogle der kan bekræfte at man møder det sæt forlygter på Andrea i Rødekro, inden jeg kører 300 km?

https://annoncelight.dk/showad/338598

Men de lygter slår STADIG ikke Rachel Diva's...........:razz:

Skrevet
  • Author
Ståpik skrev, for 30 minutter siden:

Men de lygter slår STADIG ikke Rachel Diva's...........:razz:

jo de gør, For de er Bookeble. Rachel er ikke med i gamet mere, eller tager jeg fejl? 

Skrevet
( o Y o ) + XXL skrev, for 2 minutter siden:

jo de gør, For de er Bookeble. Rachel er ikke med i gamet mere, eller tager jeg fejl? 

Den forstod jeg ikke lige????????????

Skrevet
  • Author
Ståpik skrev, for 7 timer siden:

Den forstod jeg ikke lige????????????

kan godt være Rachel Diva havde større og bedre bryster en Andrea, men Rachel er stoppet, mens Andrea er aktiv. Derfor slår Andreas "lygter" Rachels lige nu! Det var bare det. Jeg har desværre aldrig prøvet Rachel andet et et kort video call, da hun stoppede for besøg med Coronaen. Havde hun været aktiv var et besøg sikkert på to do listen. Når det er sagt er der alt for få GP med store bryster idag.

Skrevet

Andrea er ok, men man bliver træt af hende da hun snakker uafbrudt. Jeg gider ikke besøge hende igen 

Skrevet
trucker76 skrev, for 10 timer siden:

Andrea er ok, men man bliver træt af hende da hun snakker uafbrudt. Jeg gider ikke besøge hende igen 

Er hendes billeder ægte??????

Skrevet
Ståpik skrev, for 8 timer siden:

Er hendes billeder ægte??????

De er nu sminket lidt.

Hun har mere mave end på billederne 

Skrevet

Ja, Andreas omtalte fordele er som det fremgår af billederne i hendes annonce - og man må gerne lege med dem - men eller kan jeg kun bifalde Ståpik og trucker 76, dvs. fotos  har  fået en god tur gennem Photoshop, og hun snakker uafbrudt.

Tillader mig at henvise til en ældre tråd fra sidste efterår - og ja, selv hun som sådan er venlig og  har to store fordele vil jeg personlig nok ikke besøge hende igen:

Men hun leverer og har et ret omfattende repertoire ...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.