Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde længe haft lyst til at tage en lille tur på denne scene igen og her i sidste uge bød muligheden sig igen. Jeg var en tur i århus og da jeg ikke havde noget at lave om aftenen så gik jagten igang. Jeg havde i forvejen udset mig et par piger der kunne være interessante og kravene var, store bryster (helst silicone så ikke falder ned når pigen får BH af), i 20'erne og slank. Jeg sendte beskeder til et par stykker og fik aldrig svar men Chili svarede mig og var til at sætte en aftale op med, så det blev hende jeg besøgte. 

https://annoncelight.dk/showad/337157

Annoncen lover en masse men det skal man ikke lade sig snyde af, for det er ikke den service man møder, det er en mere standard Thai oplevelse med lidt massage efterfulgt af sex. Men det var også det jeg forventede for jeg havde læst andre anmeldelser. Chili ser ud som på sine billeder, eller det vil sige hun ser faktisk lidt bedre ud i virkeligheden, hun har ikke det klassiske thai udseende og hun er faktisk også ret høj.  Vi aftalte 1 time uden at have aftalt specifikke ting.

Selve agten startede med at jeg blev tilbudt et bad og så kom jeg ud og fik en massage. Selve massagen var nok lidt for lang og det var heller ikke en hård massage, men det var meget behageligt så hvorfor ikke bare lade det køre. Efter noget massage blev det tid til at køre hendes dejligt store bryster rundt på min ryg og som elsker af silikonebryster var det ganske dejligt. Jeg blev vendt om og vi startede med lidt kys og hun gav et godt halvdybt blowjob uden frakke. Nu var tiden kommet til selve hoved agten og jeg fik et kondom på og det var heldigvis ikke et af de alt for små udgaver der kvæler glæden, jeg er ingen John Holmes men især asiatiske piger kan være lidt skræmt af ham. Selve sexen var god det var en slags GFE med massere af kys  (hvor tungen dom gemte sig lidt ) og der var lov til at støde i bund uden at hun brokkede sig. Vi var gennem nogle stillinger og jeg tror vi var igang i ca 20-25 minutter før jeg sluttede af med at komme i munden på hende.  

Jeg blev tilbudt et bad og efter det var tiden gået. Jeg fik kun en afslutning, men det gør mig ikke noget, jeg er nemlig ikke 25 mere og jeg skal efterhånden have en times pause før jeg kan igen :-) 

Prisen for hele seancen var 1500 kr og det finder jeg faktisk meget rimeligt. Personligt foretrækker jeg GFE oplevelserne når jeg besøger en pige og Chili var rigtigt god. Det er virkeligt sjældent man oplever en rigtig GFE hvor begge tænder vildt på den anden men jeg har oplevet dårligere sex med piger jeg ikke betalte for :-) Så en klar anbefaling fra mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...