Hop til indhold

Dansk Klinik

Featured Replies

Skrevet

Dette falder nok lidt udenfor emnet, men jeg ved ikke hvor det ellers hører til.
Sagen er, at jeg er kørt lidt træt i thaipiger, dels fordi de er så fokuseret på penge og opsalg at det ødelægger stemningen, dels fordi de næsten aldrig kan give en ordentlig håndtrold. (Oftest falder det under kategorien "Ruined Orgasm") 
Med der findes jo en del grønne danske massageklinikker, og jeg tænker at nogen af dem, under de rette omstændigheder også kan overtales til lidt ekstra service. Når det sker er det selvfølgeligt i dyb fortrolighed, da det vil ødelægge deres pæne forretning, hvis det kom ud. Jeg vil derfor ikke opfordre til at nævne navne her i tråden, men modtager gerne tips i PB. Ligesom jeg selvfølgeligt ikke vil sige noget til massøsen, om at jeg har hørt osv. men blot bruge det til at vælge steder med muligheder, vel vidende at det ikke er sikkert at alle kunder får samme tilbud men at det krvæer gensidig sympati og flere besøg før man evt. når dertil. 

Skrevet

Skulle nok have ligget under general debat eller hyggesnak. Med mindre du måske kan du få EG til at oprette en kategori der kunne hedde drømmescenariet. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.