Hop til indhold

Bella is back.......

Featured Replies

Skrevet

Har lige set på AL, at den skønne Bella annoncerer igen. Sæt i gang.... :mrgreen: :mrgreen:

Skrevet

Fantastisk nyhed! Jeg er nødt til at lave en aftale med hende snarest, baseret på alle de gode erfaringer jeg har læst om herinde :)

Skrevet
  • Author

Du kan roligt glæde dig. Jeg er selv en af de heldige, der har haft fornøjelsen af at lægge en hilsen ud over hendes fantastiske bryster... :lol::lol: :lol:

Skrevet

Hvad skal man skrive i den mail til hende for at få en aftale 8-) skrev for lang tid siden en fin mail til hende men fik ikke noget svar :x

Skrevet
  • Author

Hvad skal man skrive i den mail til hende for at få en aftale 8-) skrev for lang tid siden en fin mail til hende men fik ikke noget svar :x

Jeg skrev min alder og mit udseende og hvad jeg havde lyst til og derfra gik det ret hurtigt.

Ved dog at hun har haft bøvl med mailadresser og at hun er blevet "bestormet" af liderlige handyr :mrgreen: og at det ikke har været muligt for hende at svare alle.... Og det er hvad hun selv har givet som begrundelse.

Skrevet

Jeg har også skrevet til hende, men har heller ikke hørt noget endnu.

Har heldigvis ikke travlt, så afventer og ser om ikke hun får bedre tid til at svare på et tidspunkt :)

Skrevet

Har i et link?

Skrevet

Mon ikke hun har meget travlt og det er grunden til at man skal være tålmodig hvis man skal have en aftale

Hun er vist en pige mange mænd ville finde attraktiv og så giver hun kanon behandling

Skrevet

Fantastisk nyhed!!! :D

Jeg stiller fluks op i den desværre nok allerede laaaange kø..... Bella er simpelthen UNIK! :P

Vh. Sidespringeren

Skrevet

Hold da kæft det var en god nyhed. Det er endog alle hverdage. Jeg bliver fattig - men glad!!

• 2 weeks later...
Skrevet

Nyt link https://annoncelight.dk/annonce/77093/se ... termiddage

Sexet Ung Teen Tilbyder Sex i Århus C Eftermiddage

Oprettet idag kl. 10:07

Til alle dejlige århusianske mænd

Fantaserer du om hed sex med en fræk ung teen på kun 19 år? Jeg kan mødes eftermiddage, specielt idag, torsdag d. 10, og imorgen, fredag, hos dig privat, på hotel eller evt. i solcenter. (Det skal bare være i Århus centrum.)

Jeg tilbyder alle frække blide former: Ægte kys og kæl, pirring, superfransk (uden kondom men minus afslutning i ansigt) og sexi alle stillinger med mulighed for flere udløsninger. En halv time: 1000 kr. En time: 1400 kr.

Om mig selv: 1,73 m, 58 kg. Langt lysebrunt hår. Blå øjne og et kønt ansigt. Jeg har ensuper slank spinkel og fast ungpigekrop med store 100% ægte E - skåls bryster, lange ben, en smal talje, sensuelle hofter og en fræk rund røv.

Kontakt: [email protected].

Kys og knus Bella

56da20dda3b424665bd48ae80da913ff91.jpg5504034e9894b4b42b86a63b21d2c18cf3.jpg

6304034e9894b4b42b86a63b21d2c18cf3.jpg

7504034e9894b4b42b86a63b21d2c18cf3.jpg

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.