Hop til indhold
Lillemorten

Bizar domina - NV Sjælland

Recommended Posts

Efter flere forhindringer, hvor årsagen på ingen måde kan tilskrives hende, fik jeg endelig gennemført en aftale med denne domina som huserer i det nordvest sjællandske krat. Og jeps, man ankommer til et pænt veludstyret sommerhus, hvor man fra første syn ikke er i tvivl om hendes engagement i udstyr. Og hun ER en anderledes domina, på den jordnære måde.

Hun er ligetil, ligefrem og ligeud. Har man nogle kinks udover BDSM som man gerne vil have prøvet af, så drop genertheden i mailkorrespondancen. Bare fyr dem af - hun går all in på dem fra første sekund man træder ind i det tætpakkede sommerhus. Der er ingen hellige køer hos hende, sålænge man seksuelt bevæger sig inden for lovens rammer.

Det jeg først og fremmest var tiltrukket af ved at se billederne, var klart hendes øjne og hendes mund - og jeg blev på ingen måde skuffet. Og billeder og IRL står OK overens med hinanden.

Hun besidder en ret feet-flat-down nordsjællandsk humor, man som jyde lige skal skrue sig ind på . Og priserne: Mere end rimelige. Men når man kigger rundt i hendes lille sommerhus, så oppebærer glæden ved jobbet også en del af lønnen i sig selv.

Kommunikation: 10/10

https://www.dommedark.com/

Redigeret af Lillemorten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...