Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Har været forbi Tureby og besøge Emily et par gange nu 

https://annoncelight.dk/showad/304239

Hun er sku en sød og dejlig dame.

Sidst fik jeg en dejlig lapdance hvor jeg fik pikken ind i mellem hendes ben så man tænkte lige om lidt ryger den ind og til sidst satte hun sig på knæ foran mig og begyndte at sutte til jeg var lige ved at komme. Så om på ryggen og hun lagde sig oven på og gned fisse på min pik. På med gummi og så var der dømt ridetur plus lidt andre stillinger til jeg ikke kunne holde til mere. Som sagt har jeg været forbi hende en del gange og er aldrig gået skuffet der fra 

Skrevet
svebbe skrev, for 10 timer siden:

Har været forbi Tureby og besøge Emily et par gange nu 

https://annoncelight.dk/showad/304239

Hun er sku en sød og dejlig dame.

Sidst fik jeg en dejlig lapdance hvor jeg fik pikken ind i mellem hendes ben så man tænkte lige om lidt ryger den ind og til sidst satte hun sig på knæ foran mig og begyndte at sutte til jeg var lige ved at komme. Så om på ryggen og hun lagde sig oven på og gned fisse på min pik. På med gummi og så var der dømt ridetur plus lidt andre stillinger til jeg ikke kunne holde til mere. Som sagt har jeg været forbi hende en del gange og er aldrig gået skuffet der fra 

Har mødt hende 3 gang. Hun er utrolig smuk og har den lækkerste fisse og gramse venlige bryster. Hendes lapdance er utrolig fræk og fisseslide.Er vild med hendes øjnekontakt og blow. Udsynet i 69 er et sandt fornøjelse når man slikker hendes dejlig revne som falder i god jord med klynken og stønneri. Brystbolleri og affyring op mellem er klart min favorit og se hende slikke pikken ren efter tømning henover de smukke bryster. Varmt anbefaldes herfra.

• 3 years later...
Skrevet

Er det rimelig tæt på stationen  i tureby, overvejer at lægge vejen forbi emily nemlig :)

Skrevet
  • Author
M_33 skrev, for 11 timer siden:

Er det rimelig tæt på stationen  i tureby, overvejer at lægge vejen forbi emily nemlig :)

Der er ikke så langt ca 500-600 meter 

Skrevet

Jeg har været forbi hende et par gange i Tureby med en trekant sammen med Sabrina.
Det var begge gange et par vilde missekatter, når de er sammen. Havde der været lesbian under akten, så havde jeg nok kommet forbi flere gange.

Skrevet
Nightguy skrev, for 3 timer siden:

Jeg har været forbi hende et par gange i Tureby med en trekant sammen med Sabrina.
Det var begge gange et par vilde missekatter, når de er sammen. Havde der været lesbian under akten, så havde jeg nok kommet forbi flere gange.

Var forbi Emily for 2 uger siden. Hun var på vej ud af døren og derfor blev det ikke til den vilde tur. Var til gengæld hos Sabrina for nyligt, og hun var vild.

Hvad gav du for en trekant?

Skrevet
44Knudsen skrev, for 2 timer siden:

Var forbi Emily for 2 uger siden. Hun var på vej ud af døren og derfor blev det ikke til den vilde tur. Var til gengæld hos Sabrina for nyligt, og hun var vild.

Hvad gav du for en trekant?

Det kan jeg ikke helt præcist huske, men jeg husker det var deres oplyste takster jeg betalte for og mindes ikke jeg fik nogen rabat.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.