Hop til indhold
Guest Hissel

Totalt skuffende i horsens

Recommended Posts

Guest Hissel

Fuck et skidt besøg. Sød pige at skrive med. Bestilte 30 minutter med kys. Allerede efter 5 minutter sagde hun at hun ville have mig til at komme. Spurgte så om jeg måtte komme 2 gange når nu der var bestilt 30 minutter. Men næ nej.

Hendes kys var nærmest bare tante kys, og kun i starten.

Hun ville kun tages bagfra og måtte ikke støde i bund, og så stor er jeg altså heller ikke. Måtte heller ikke slikke på hendes bryster. Hun er mega lækker, men der skal bare nogle kunder igennem desværre.

havde virkeligt glædet mig men fuck det var en skuffelse

https://annoncelight.dk/showad/289763

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan bekræfte ovenstående, hun har ellers et væld af gode anmeldelser, hvorfor jeg lavede aftale torsdag med hende.

Enig i at hun ser bragende godt ud, men når det kommer til sexdelen virker hun totalt fraværende, kommandoer hele tiden om hvad man må og især hvad man ikke må.

Oral sex til hende er som at slikke på en en slikke pind, ikke en lyd kommer der fra hende, spurgte hende direkte om hun kunne lide oral til hende, og svaret var NEJ det bryder jeg mig ikke om..... valgte at stoppe med den del, hvorefter jeg kunne tage hende i forskellige stillinger, uden hun sagde en lyd, kunne ligeså godt have sexet med en dukke.

Efterfølgende virkede hun sur og tvær, besøger hende ALDRIG igen, totalt spild af penge

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hissel

Ja jeg havde nemlig også læst hendes anmeldelser og tænkte “det kan kun blive godt det her”. Men nej!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har desværre haft samme oplevelse. Hun var super god i 2020 og 2021. Besøgte hende seneste i januar i år. Hun er stadig lækker, men hun ikke den samme søde og nærværende pige, som tidligere. Besøger hende ikke igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Godt Nok lang tid siden, jeg har besøgt Melissa. 

Men der er altså også mange søde piger i tiden. 

Kan faktisk ikke genkende de negativ ord om hende.

Husker hende som en sød og dejlig pige. Bliver faktisk lidt rørt og

ked af det på hendes vegne. Noget kunne tyde på hun er brændt ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren A
Trol skrev, for 17 minutter siden:

Øv øv. Har en aftale med hende i morgen, men den bliver jeg vist nød til at aflyse...

Eller så skulle du skrive til hende, at du er kommer i tvivl på grund af de nye anmeldelser af hende. Det kan være hun bliver sur, men kan også være, at hun faktisk forsøger, at levere den samme gode service, som hun gjorde engang. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tankevækkende anmeldelse, der i den grad giver stof til eftertanke - 

Personligt har jeg som sexkunde, nogle holdninger til dette erhverv, som kendetegnes ved at jeg har den største respekt, for de mennesker, som sælger sex, ( af egen fri vilje ), at jeg så samtidig har nogle forventninger, til det menneske/kvinden jeg skal dyrke sex med - for at det skal blive en god oplevelse, kræves der både en stor mængde researcharbejde forinden, samt en tidskrævende planlægning når endelig et besøg skal føres ud i livet.

( ja jeg har oplevet mange skuffelser, men efterrationalisere altid mine besøg, og ved efterhånden hvad jeg tænder på, og samtidig hvad der desværre nemt slukker mig. Jeg ved også, at jeg desværre som udgangspunkt, skal tændes før at jeg kan slappe af, og nyde sex, i en grad så jeg ved/tror/håber, at min sexpartner/GP også får en dejlig oplevelse).

Jeg ved 100 procent at det er et levende menneske, med alt hvad det indebærer, som sælger en ydelse til mig - ydelsen er sex, og vi ved alle, at sex ikke altid dyrkes med en lystfølelse, ( fra sælgerens side ), når vi er på denne boldgade. 

Det siger sig selv, at det er et hårdt arbejde, at skulle kunne levere 100 procent til hver eneste kunde, og selvfølgelig er det nemt som sexkunde, at have den holdning, at hvis ikke GP'en kan levere varen, så burde hun stoppe.

Tror bare man som kunde i denne butik her, er nødt til at indse, at den vare man køber her, er så speciel, at risikoen for at man kan føle sig lidt snydt, i ny og næ, nok er en del af gamet!!

Jeg har selv besøgt besøgt Melissa en enkelt gang, sidste sommer, en steghed sommerdag, hvor jeg havde booket 30 eller 45 min. ( En fejl for jeg booker normalt altid minimum en time, da det kan være et godt udgangspunkt ift. at få en god oplevelse ).

Stedet var ultra diskret, men desværre ikke mulighed for bad, hvilket i den grad trak ned, ( kommer dog selv altid direkte fra badet, når jeg besøger en GP, med mindre jeg har aflagt et besøg med flere timers rejsetid indlagt forinden, men det var ikke tilfældet her hos Melissa ). Melissa oplevede jeg som mega sød, men der manglede ligesom et eller andet, og vi endte heller ikke der, hvor man bare kan røre og slikke og knalde - det blev desværre lidt mekanisk, og der var ikke den store tænding fra hendes side desværre, og glidecreme, bliver jeg aldrig fan af, så det blev en lidt trist omgang med at sutte den op med gummi, glidecreme i skeden, op og sidde og så en omgang ridning, og så var det overstået - men mega sød pige, og det var drønhedt, og bestemt næsten for varmt til sexuelle udskejelser, så flere faktorer spillede altså ind, og var medspillere til, at man ikke tog derfra med det bredeste smil på læberne.

Tilbage til nutiden:

Melissa virker sød, klog, selvstændig, og som en virkelig fornuftig kvinde, så man må håbe at hun lytter til sin krop, og enten stopper, eller tager sig en lang ferie.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trol skrev, den 8.5.2022 at 15:39:

Øv øv. Har en aftale med hende i morgen, men den bliver jeg vist nød til at aflyse...

Fik du besøgt hende?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Melissa22 var en af de første GP-piger jeg besøgte - i starten af 2020 tror jeg hun dukkede op- hvilken fantastisk petit pige, som altid gav en god service

Har besøgt hende adskillige gange med fuld tilfredshed og givet flere anmeldelser af hende. En gang kom jeg 1 time for sent på grund af et trafikuheld, men ikke noget problem for hende. Stadig samme gode service.

Jeg havde aftalt møde med hende her i midten af maj i Ålborg, men pludselig er hun ikke kontaktbar, hverken annonce eller whatsapp

Jeg har den største beundring for disse piger som arbejder dag ind og ud, nogle op til 15 timer, for at være til rådighed for os kunder når vi får lysten. Kan godt være de får godt betalt for de timer de er aktive, men kan forstå, at dette må være en stor belastning for disse piger .  Vi skal altid behandle disse piger med respekt og acceptere at de også kan have en dårlig dag på "kontoret" ligesom os andre, uden der behøve at komme negative anmeldelser - de læser jo også Eroguide

Så ved ikke om hun er stoppet efter at have lyttet til sin krop eller holder en velfortjent ferie -  håber hun kommer tilbage i fuld styrke

Håber alt vel for dig Melissa <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Klinge

Jeg er meget enig i langt det meste af det du skriver. Jeg er godt klar over at jobbet som glædespige er både fysisk og psykisk hårdt. Men pigerne er i en servicebranche og de er fyrsteligt betalt. Vi kan alle have en dårlig dag. Fair nok. Men når vi er en del som oplever at pigens indstilling har ændret sig, er det nok mere end bare en dårlig dag. Pigerne er nødt til at passe på dem selv. Det er deres ansvar at sige stop, når kroppen har brug for pause. 

Jeg synes det er i orden at komme med en negativ eller kritisk anmeldelse. Så længe den er skrevet på en saglig måde. Jeg ved ikke om hun læser med herinde, men det gør hun sikkert. Så kan det jo være netop de negative anmeldelser, der har medført at hun er taget hjem og måske holder en god lang pause. Håber også hun kommer tilbage med opladede batterier - men det er også i orden, hvis hun stopper fordi lysten ikke er der længere. Jeg ønsker hende bestemt alt det bedste. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vel derfor at kvaliteten på udenlandske piger virker tvivlsom.

De arbejder for meget og for længe.

På vagtplanen er der hos mange tid fra exempelvis 9-23 den ene dag efter den anden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren A
hagbarth skrev, for 7 timer siden:

Vel derfor at kvaliteten på udenlandske piger virker tvivlsom.

De arbejder for meget og for længe.

På vagtplanen er der hos mange tid fra exempelvis 9-23 den ene dag efter den anden.

Det tror jeg du har delvis har ret. Mange er dog også umiddelbart gode til at tage lange pauser undervejs. Og i min by er det ikke længere et sjældent syn, at møde en eller flere af de kendte GP’er på shoppetur, på café eller restaurant. 

Men det er nok også de piger, der har formået at holde en fin balance i tingene, og så er der sikkert også dem der ikke kan. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren A

Jeg besøgte Melissa i går og jeg tror, at  hun har haft godt af en pause eller lille ferie om man vil. 

Hun var i hvert fald tilbage i storform og jeg havde et rigtig godt besøg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...