Hop til indhold
khans

Herlev Thai Wellness-Herlev Hovedgade 201

Recommended Posts

er der nogen, der har været på dette sted og kan sige lidt om priser og behandling.

på billederne ser pigerne særdeles sprøde ud :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

er der nogen, der har været på dette sted og kan sige lidt om priser og behandling.

på billederne ser pigerne særdeles sprøde ud :D

Pigerne siger du, men hvor ser du piger henne ? Tror du ikke du mener pige ? Og det er ejeren som du kan se på billederne på hhv deres hjemmeside og annoncen på EG

Hun og stedet er anmeldt herinde flere gange, så prøv søgefunktionen ;)

Men rigtigt, tror vi mangler en opdateret anmeldelse, så kør forbi, der plejer ikke være kedeligt ;) ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for svar.

Det lyder meget godt, men jeg kan desværre ikke finde anmeldelser herinde. ellers havde jeg ikke spurgt

håber stadig på lidt erfaringer fra andre

sender naturligvis en udførlig rapport

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for svar.

Det lyder meget godt, men jeg kan desværre ikke finde anmeldelser herinde. ellers havde jeg ikke spurgt

håber stadig på lidt erfaringer fra andre

sender naturligvis en udførlig rapport

Hejsa

Her er et par stykker :)

http://goo.gl/to7dS4

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har været der flere gange. Altid hos Cat og fået hele pakken fra første gang af. 1500,- for sex. Som bare er blevet bedre og bedre fra gang til gang. Dejligt med sex med en 28 årig pige. Massagen er ikke noget at skrive hjem om, ikke særlig hård og ikke i dybden, men OK og hun giver OK tantra med hendes lidt lange negle. Cat er lidt mere langbenet end de fleste, hun har tatoveringer, og hendes ansigt er heller ikke det typiske for et lille thai nips. Hun er dog OK slank med små bryster og lidt mere røv end de gængse hos thai nips. Der er en lille thai nips på stedet men hende har jeg ikke prøvet. Cat er meget sød og rar at snakke med og service minded. Stedet er rent og lyst, og ejeren Nikki er også sød og rar. Et anbefalelsesværdigt sted.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var der for 1-2 mdr siden. Ringe massage, dyr pris, middelmådig hj af temmelig overvægtig massøse (jeg har ikke noget imod polstring, men et større bildæk, der presser sig ud i fri luft, når hun sidder på briksen er ikke befordrende). Kommer ikke der igen foreløbigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...