Hop til indhold

Ung lille thai pige efterlyses

Featured Replies

Skrevet

Nu har jeg hygget mig med Naya på Silkeborgvej flere gange, og hun er jo lækker og dejlig ta besøge, men mellem 35 og 40, så jeg kunne godt tænke mig at prøve en ung pige med samme lille statur! Findes hun i det østjyske, helst tæt på Aarhus?

• 4 weeks later...
Skrevet
  • Author

Hej tak for gode råd- og har nydt Sandy ;-), men vil stadig gerne møde en ung petit thaipige/eller lign. 18-30, og gerne meget petit. Elsker a-skål. Håber der er en i det østjyske.

Skrevet

Følger lige med hér. Hvem mon er den yngste lille thai pige i branchen? (18+, selvfølgelig).

Skrevet

Hej- Jeg følger også meget interesseret med. Jeg vil gerne finde en "fast" også ung og petite veninde, og gerne fra østen, men ingen betingelse. Så håber at hun måske findes her i Østjylland.

Skrevet
Pele10 skrev, den 2.6.2022 at 16:56:

Følger lige med hér.

Sugarbabe elsker skrev, den 4.6.2022 at 10:13:

Hej- Jeg følger også meget interesseret med.

Der findes en knap øverst til højre der hedder følg dette, hvis man vil følge med. Så behøver man ikke skrive i alverdens tråde med at man følger med.

Skrevet
Mr. Bean skrev, for 2 timer siden:

Der findes en knap øverst til højre der hedder følg dette, hvis man vil følge med. Så behøver man ikke skrive i alverdens tråde med at man følger med.

Der er ingen knap hvis man bruger mobil version af browseren, men kun når man bruger desktop version, så vidt jeg kan se og det gør de fleste vel :) Men ellers enig i, at der er ingen grund til at skrive at man følger med i et indlæg.

Skrevet
Bommer skrev, for 18 timer siden:

Der er ingen knap hvis man bruger mobil version af browseren, men kun når man bruger desktop version, så vidt jeg kan se

Jo der er også en knap på mobilversionen her er "Følg dette" bare hele vejen tværs over forneden i stedet for til højre foroven. Jeg ved ikke hvorfor det er lavet forvirrende med forskellige placeringer i desktop og mobilversionen, men knappen er der stadig, bare et andet sted. af en eller anden forvirrende grund. 

Skrevet

Alt det snak om knapper/følger lige dette, fylder da denne tråd.. slet ingen der har mødt eller kan anbefale?

Skrevet
  • Author

Takker for mange gode råd om knapper- men vil meget hellere høre om hvor der findes en ung petite pige fra Asien- eller andet sted! Kører gerne fra Århus til Randers-Djursland, Silkeborg, Horsens elelr deromkring. Bare hun er værd at besøge! På forhånd tak.

• 1 month later...
Skrevet
Slikkeprinsen skrev, den 7.6.2022 at 10:53:

Takker for mange gode råd om knapper- men vil meget hellere høre om hvor der findes en ung petite pige fra Asien- eller andet sted! Kører gerne fra Århus til Randers-Djursland, Silkeborg, Horsens elelr deromkring. Bare hun er værd at besøge! På forhånd tak.

Der er en del forespørgsler på unge thai her (inkl. mig selv) - men der kommer ingen svar, så jeg er des nogle unge thaier i østjylland mere :-(

Skrevet
Mr. Bean skrev, den 5/6/2022 at 10:19:

Kan nu ikke finde den knap med “følg dette indlæg” :-(

Skrevet

Hvis du er på mobile versionen er der en bjælke i bunden hvor der står follow 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.