Hop til indhold

BIG ASS-ADICT -  den bedste !

Featured Replies

Skrevet

Hej allesammen 

Hermed måneds bidrag :biggrin:

Jeg besøgte en rigtig sød, dejlige eksotiske caribiske juvel med den smukkeste varmeste ansigt og den V I L D E S T E røv ! 

Hun er en must til alle Big booty Lovers. 

C A M I L A

Jeg har tit set hendes annonce og været nysgerrig pga af de vilde former der vises. Så jeg tog chancen og blev ikke skuffet. 

Vi aftalte GFE med SUPERFRENCH 30 min. 

Det var altså et godt valg. Hun er til stede og virker til at leve sig godt ind i det hun gør.  Efter eg grundig afvaskning (hun gå meget op i hygiejne) blev jeg dirigere til sengen hvor hun tog over og gav mig dybe tungekys. Hun havde frisk ånde og jeg havde også sørget for det samme. Hun er meget berøringsvenlig! Det er fantastisk at gå på opdagelse i alle de bløde former.  Brysterne er bløde og virkede for mig meget naturlige.

Efter at have kysset hende lidt over det hele ISÆR hendes stor røv spurgte jeg hende hvad hun allerbedst kunne lide og hun svaret “ JEG ELSKER AT SUTTE PIK!” :x “Er du god til det?” Spurgte jeg og hun svarede “Jeg er den bedste i Danmark” Jeg blev ikke skuffet! Hun tog den meget dyb og leget rigtig godt med tungen og huskede nosserne. Det var himmelsk!

Bagefter fik jeg kondom på med hendes mund og hun vendte sig om. 

Stillede sig på alle fire , rystede sin stor røv så den gik i selvsving mens den bølgede i stor stil. Hun spredte ballerne og viste mig synet af den lækreste fedtede skamlæber og fissehul som indbyd til frontal angreb. Lige på og hårdt gik voldpulede jeg den røv derude af med mit fede lem. Jeg måtte stoppe undervejs for jeg var ved at komme næsten før jeg kom ind. 

Vi skiftede stillingen og jeg afsluttede i en lækker dyb missionær med hendes op i luften. 

Det var virkelig godt ! Hun er så sød og lækker. Meget anbefalelsesværdig, så besøg hende.

Lad mig høre hvad andre synes 

Skrevet
FORTE skrev, for 14 timer siden:

Lad mig høre hvad andre synes

Majoren kan henvise til sin tidligere efterretningsrapport om kropsbomben Camila:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.