Hop til indhold
udinaturen

Trekant hos PP i Aarhus

Recommended Posts

Jeg tog på udflugt i det Aarhusianske, og det ledte mig hen til et meget omtalt sted kaldet PP Thaimassage. Jeg havde planer om, at det skulle være Gip og jeg i 30 minutter med alt hvad det indebærer, dog lokkede hun mig i trekantens fælde: “Do you want two girls?” og jeg udbrød “YES?” … Det fortryder jeg bestemt ikke! Jeg holder alle de saftige detaljer mellem os tre, men jeg kan fortælle, at alle huller blev undersøgt på kryds og tværs, i alle mulige stillinger og jeg kom som skudt ud af en kanon i munden på Gip, imens den anden (som jeg aldrig fik navnet på. lettere kraftig thai med store bryster.) spillede af på mig … pisse frækt! Du går ikke forgæves hvis du er til anal, store bryster og thaipiger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når @udinaturen ikke svarer, må man selv finde svar.

Så jeg besøgte PP Massage og fik set mere af Mint. Rigtig sød pige med store naturlige bryster en RET fyldig bagdel og ligeså mave. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jer der har prøvet en trekant med gib

hvad får man ud af det, laver de lesbisk eller kan man bare skifte imellem de 2 ?

får tilbuddet hver gang men er ikke hoppet ud i det endnu ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Sliksyg De gange jeg har prøvet en trekant med Gip, har der ikke været noget lesbisk action, så du skifter mellem de to - det er en fordel hvis du har en god kondition :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hangaround skrev, for 30 minutter siden:

Er der nogen der ved, om Gip er alene på kontoret? 
Sad lige og fin lyst til at besøge PP, men synes at Gip har alt for meget silikone. 

Hvad har det med om hun er alene og silikone med hinanden at gøre ? Ja undskyld spørger bare. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været på besøg hos en Anh/Ahn, derinde. Har beskrevet lidt i anden tråd. Hun er ung, slank og dejlig. Hende kunne jeg godt igen. Mint tror jeg at have set, ved et besøg hog Gib.

Hvor mange tøser er der mon tilknyttet stedet..?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror det er meget forskelligt fra uge til uge. Jeg skrev til Gip i sidste uge, hvem der var i butikken; det var Gip og Mint. 
Hun må meget gerne snart få en ny assistent :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Med.Lem skrev, for 1 time siden:

Jeg tror det er meget forskelligt fra uge til uge. Jeg skrev til Gip i sidste uge, hvem der var i butikken; det var Gip og Mint. 
Hun må meget gerne snart få en ny assistent :)

Jep.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kroppen trængte til massage så jeg lavede en aftale med Mint - hun gav en glimrende massage sidst jeg besøgte PP. Ankom til aftalt tid og blev mødt af Mint der smilende viste mig massagebriksen. Jeg klæde mig af og tog et hurtigt bad. Da jeg kom retur var Gip i massagerummet og spurgte om jeg ville have hende og Mint; jeg var vitterligt ude efter massage denne gang, så jeg takkede pænt og vedholdende nej, selv om Gip legede heftigt med min pik - sikke en viljestyrke ! 

Mint kom ind i massagerummet og gav mig en virkelig god massage, Grundig, dyb, fast og hård. Det løsende op og jeg følte mig virkelig godt tilpas, Mint er rigtig dygtig til at massere. Da jeg blev bedt om at vende mig om, begyndte Mint også at pirre lidt på Den Gasblå Hævner - jeg holdte stadig stand og takkede pænt nej.... altså jeg er ikke lavet af granit, så hendes tilnærmelser kunne man godt se, havde begejstret mig ;) 

Da massagen var færdig kom Gip ind for at høre om jeg var tilfreds.... kun iklædt trusser (pokker ta' den frække kvinde) jeg sagde jeg var godt tilfreds og hun pegede på min halvstive pik og sagde det kunne hun godt se. Men at hun gerne ville afslutte massagen, hun satte sig på knæ foran min pik og spurgte om jeg havde lyst til at blowjob, jeg havde knap åbnet min mund, før hendes mund var omkring min pik og hun gav sig til at sutte. Mint kom tilbage og top sin top af, så jeg kunne lege med hendes bryster imens. Det tog ikke længe før jeg kom i munden på Gip. Vi grinede bagefter og jeg afregnede for en god massage og et ret frækt blowjob. 

Du kan godt besøge PP hvis du skal have massage, men du skal være meget vedholdende hvis det kun er massage du ønsker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Damn, jeg elsker anmeldelser fra PP Massage....man bliver sgu liderlig hver gang :P. Desværre har jeg aldrig set eller haft fornøjelsen af Gip - det er jo lidt langt fra Odense.

Men lysten er uudholdelig stor :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 51 minutter siden:

Damn, jeg elsker anmeldelser fra PP Massage....man bliver sgu liderlig hver gang :P. Desværre har jeg aldrig set eller haft fornøjelsen af Gip - det er jo lidt langt fra Odense.

Men lysten er uudholdelig stor :rolleyes:

Åbenbart ikke stor nok :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danishman skrev, 1 time siden:

Hvad koster en sådan tur med 2 piger, Tilbyder de begge anal? Findes nogen beskrivning på hvordan de ser ud? 

Du skal regne med en pris mellem 2000-2700. 

GIP er en kvinde på 40-45 år, har silikonebryster, er slank og holder sig ganske godt. Hun tilbyder anal.

Mint er yngre og har mere sul på kroppen. Jeg ved ikke om hun tilbyder anal.

Der er mere uddybende beskrivelser af de 2 kvinder her på siden - dem må du søge efter selv 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...