Hop til indhold
sejer

Amanda KBHV

Recommended Posts

Guest henriksto

er der virkelig ikke nogen der har været en tur på hende, og kunne skrive om hun er god nok??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var mig der startede med at efterlyse hende, og til sidst måtte jeg selv gå den tunge gang da ingen svarede:

Det er hende på billederne. Enorme ægte babser der kan krammes og masseres. Hun er sød og sjov, giver tungekys og god superfransk og dejlig knep i missonæren. Jeg bestilte både megafransk og anal, men hun tog ikke spermen i munden og hun brugte så megen glidecrem ved anal at alt blev fedtet ind. Så hold jer til det ordinære med superfransk og dansk - det var en rigtig god oplevelse. Hun kan ca 3 ord engelsk, men humøret var i top under mit besøg.

Sejer

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var mig der startede med at efterlyse hende, og til sidst måtte jeg selv gå den tunge gang da ingen svarede:

Det er hende på billederne. Enorme ægte babser der kan krammes og masseres. Hun er sød og sjov, giver tungekys og god superfransk og dejlig knep i missonæren. Jeg bestilte både megafransk og anal, men hun tog ikke spermen i munden og hun brugte så megen glidecrem ved anal at alt blev fedtet ind. Så hold jer til det ordinære med superfransk og dansk - det var en rigtig god oplevelse. Hun kan ca 3 ord engelsk, men humøret var i top under mit besøg.

Sejer

Ikke fedt med så meget glidecreme :shock:

Hvad måtte du af med ? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...