Hop til indhold

Mayra i Arnborg

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen erfaringer herfra?

https://annoncelight.dk/showad/316598

Hun har fået ok anmeldelser for et par år tilbage i Odense. Nogen der har besøgt hende for nyligt? 
Hun ser lidt stor ud i det, men satme nogle kæmpe patter, det er lige mig. Til gengæld er jeg ikke vild med høje damer, dvs. 175 plus i min optik…nogen der har info på det?

Redigeret af Storstrafferen

Skrevet
Storstrafferen skrev, for 14 timer siden:

Er der nogen erfaringer herfra?

https://annoncelight.dk/showad/316598

Hun har fået ok anmeldelser for et par år tilbage i Odense. Nogen der har besøgt hende for nyligt? 
Hun ser lidt stor ud i det, men satme nogle kæmpe patter, det er lige mig. Til gengæld er jeg ikke vild med høje damer, dvs. 175 plus i min optik…nogen der har info på det?

Hejsa

Jeg har anmeldt hende for nogen tid siden, da var hun på Skarp Salling, Det er hende på billederne, og jeg synes hun sagde hendes bryster var blevet opereret mindre, de er mega mega store og som jeg husker måtte man lege alt det man ville, så bare afsted

knus

Skrevet

har skrevet til hende i dag, men desværre ikke hørt noget tilbage endnu :( gad vildt gerne prøve og lege med de kæmpe bryster der :wub:

Skrevet
triax skrev, 1 time siden:

har skrevet til hende i dag, men desværre ikke hørt noget tilbage endnu :( gad vildt gerne prøve og lege med de kæmpe bryster der :wub:

Det var også det der trak mig til Skarp Salling , og jeg mætte lege alt det jeg ville, ikke noget med og vende sig rundt når jeg ville sutte, og jeg husker også en god 69 hvor jeg ind i mellem måtte kæmpe for at få luft, spændt på og læse om jeres besøg

knus

Skrevet
  • Author

Servcieboy, lyder spændende. Hvor stor er hun? Hun ser lidt traktor stor ud på billederne, og jeg er ikke selv den største. Jeg tænder ikke på rigtig høje damer…. Men er sgu lidt tiltrukket af de der kæmpe kasser og røv. Er brysterne blevet mindre end dejser ud på hendes nuværende profil? Jeg må afsted og prøve en tur;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.