frddblk 1144 Skrevet 5. Maj, 2022 (edited) Hej EG brødre. Nu har jeg for tredje gang været forbi hos de Hotte i Næstved. De første to gange var det FP med Sanny, og i dag var det så FP med Emmy. Jeg var ikke tidligere blevet spurgt om hvem jeg ville ind til, og da det var Sanny der tog i mod de første to gange blev det så hende jeg nød en time med. Hun er virkelig sød, lille og petit med naturlige bryster, helt glat og med på stort set det hele. Jeg havde ellers opfattelsen af at hun ville bliver der i lang tid, men for et par dage siden var hendes billeder væk og et enkelt billede af hende optrådte i en ny annonce med navnet Mimmi. Nå, men jeg fik så i dag lavet en aftale om en time igen, og var lidt spændt på hvem der så tog i mod denne gang. Og det gjorde Emmy så... Hun er godt nok også en lille lækker sag. Er dog ikke så meget for siliconebryster, men Emmys er ikke sindssygt hårdt pumpet og dermed rimelig bløde og dejlige. Hun er også med på samme behandling som jeg nød med Sanny, og glæder mig allerede til næste gang jeg skal dertil igen. Jeg kan varmt anbefale stedet... Billeder derfra har alle været retvisende. https://annoncelight.dk/showad/285003 BH Frddblk Redigeret 5. Maj, 2022 af frddblk tastefejl 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wosni 0 Skrevet 6. Maj, 2022 Hvor i næver holder de til? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1144 Skrevet 7. Maj, 2022 Wosni skrev, den 6.5.2022 at 12:09: Hvor i næver holder de til? Ikke langt fra Menu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tyren55 1 Skrevet 13. Maj, 2022 Er der nogen der har besøgt den nye thai-pige der der startet her i maj 2022 ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1144 Skrevet 13. Maj, 2022 tyren55 skrev, den 13.5.2022 at 16:04: Er der nogen der har besøgt den nye thai-pige der der startet her i maj 2022 ?? Tror du kommer til at give en ledetråd mere tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tyren55 1 Skrevet 15. Maj, 2022 frddblk skrev, den 13.5.2022 at 19:03: Tror du kommer til at give en ledetråd mere tak. Pigen på billederne fra "Næstved hot" har jeg ikke set før. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1144 Skrevet 16. Maj, 2022 tyren55 skrev, den 15.5.2022 at 07:57: Pigen på billederne fra "Næstved hot" har jeg ikke set før. Hun er den samme som var der med Sanny, hvor de optrådte i blå og rød chemise... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr_T 491 Skrevet 25. Maj, 2022 I annoncen er to piger, en med ansigtet dækket og en med flere billeder med ansigt synligt. Hvem er hvem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1144 Skrevet 25. Maj, 2022 Hr_T skrev, den 25.5.2022 at 10:35: I annoncen er to piger, en med ansigtet dækket og en med flere billeder med ansigt synligt. Hvem er hvem? Er ret sikker på at der kun er en dernede... og det er hende som ikke er tildækket. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg