Hop til indhold

Alicia i Frederiksberg - top service og god værdi!

Featured Replies

Skrevet

Havde fornøjelsen af at besøge Alicia i aften og sgu var det en fantastisk oplevelse! 45 min for 1200 og med alt inkluderet - i min sag ægte gfe og cim! Billederne er korrekte, hun er meget flot med fantastiske bryster (silikon men et godt arbejde) og numse. (Hun taler også rigtig godt engelsk.) Lige fra starten var det dybe tungekys, hun holdt sig ikke tilbage, og det fortsatte vi med hele vejen igennem! Dejlig owo, selv med et lille slik i røven! Så over til en fin 69 som varede længe og godt, på med gummi og så bar det derefter af i de fleste positioner. Endelig fint håndarbejde og da jeg advarede om, at det var tæt på, lukkede hun munden om pikken og fangede hver dråbe! Og dejligt nok spyttede hun det ikke ud med det samme, men gik ud på toilettet mens jeg forsøgte at genvinde fatningen. :) Hun er her i to uger mere, og kan altså virkelig anbefales!! Muchas gracias querida, hasta luego.

Skrevet
HerrVonKnoblauch skrev, for 8 timer siden:

Havde fornøjelsen af at besøge Alicia i aften og sgu var det en fantastisk oplevelse! 45 min for 1200 og med alt inkluderet - i min sag ægte gfe og cim! Billederne er korrekte, hun er meget flot med fantastiske bryster (silikon men et godt arbejde) og numse. (Hun taler også rigtig godt engelsk.) Lige fra starten var det dybe tungekys, hun holdt sig ikke tilbage, og det fortsatte vi med hele vejen igennem! Dejlig owo, selv med et lille slik i røven! Så over til en fin 69 som varede længe og godt, på med gummi og så bar det derefter af i de fleste positioner. Endelig fint håndarbejde og da jeg advarede om, at det var tæt på, lukkede hun munden om pikken og fangede hver dråbe! Og dejligt nok spyttede hun det ikke ud med det samme, men gik ud på toilettet mens jeg forsøgte at genvinde fatningen. :) Hun er her i to uger mere, og kan altså virkelig anbefales!! Muchas gracias querida, hasta luego.

Glæder mig til at besøge hende i morgen. Tak for god anmeldelse.

Skrevet
HerrVonKnoblauch skrev, for 13 timer siden:

Svarer fint til min oplevelse med rigtig god gfe.

Skrevet

Øv at mine favorit GPer (mørke, og thai) Næsten altid er plastik fantastik. Misforstå mig ikke det er helt ok, bare super turnoff for mig personligt. Håber der snart dukker nogen op med naturlige træk. Ellers virkelig flot pige.

Skrevet
skunken skrev, for 17 timer siden:

Øv at mine favorit GPer (mørke, og thai) Næsten altid er plastik fantastik. Misforstå mig ikke det er helt ok, bare super turnoff for mig personligt. Håber der snart dukker nogen op med naturlige træk. Ellers virkelig flot pige.

Jeg giver dig helt ret, dog er jeg i kontakt med Alicia, jeg synes der er noget over Alicia :-)

God Weekend.

Skrevet

Alicia er nok den smukkeste GP jeg har haft fornøjelsen af at besøge….og hun sutter pik som var man allerede i himlen Havde jeg ikke sat mig selv på GP-pause så var jeg allerede på vej til Frederiksberg 

Skrevet
Mr. Sensual skrev, den 5.5.2022 at 08:39:

Glæder mig til at besøge hende i morgen. Tak for god anmeldelse.

Nå - fik du besøgt denne lækre sag:)?

Skrevet
Gentleman52 skrev, den 5.5.2022 at 09:03:

Hvor i Frederiksberg er hendes lokation ca.  nær metro st?

Ikke langt fra Frederiksberg metro st.

Skrevet
Qwertyy skrev, for 1 time siden:

Nå - fik du besøgt denne lækre sag:)?

Ja. Smuk pige. Kysser godt. BJ uden var perfekt. CIM lækkert. Hun er sød og professionel. Meget rutineret og lidt for upersonlig efter min smag. Jeg havde bestilt en time, men var færdig på 35 minutter. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.