Hop til indhold
Guest Mr. Sensual

Vild weekend med Agatha og Bella Rafaella

Recommended Posts

Guest Mr. Sensual

Hvor er de skønne de to, Agatha og Rafaella. Middelhavspiger af høj klasse. Sensuelle, saftige, sjove, kinky, kloge og kærlige. Intet mindre.  Mmmmm, total gensidig nydelse. Jeg var sammen med dem i weekenden, og det blev de frækkeste besøg, jeg nogensinde har oplevet.

Forsommersolen gjorde synet af Ørestads beton mindre uudholdeligt for mine æstetik-sarte øjne, da jeg i fredags kom ned ad boulevarden til p-hus Bjerget (som i øvrigt er velfungerende og med rimelige priser). Få minutter senere blev jeg lukket ind af en sitrende, sensuel Agatha i aftenkjole, høje hæle og minimalistisk sort lingerie. Åh, hvilken nydelse bare at gense denne smukke spanske pige. Efter mange besøg kender vi hinanden, og snart var vi i gang med de dybe tungekys, bløde, kærlige og grådige, som om vi aldrig skulle skilles ad...idet jeg undgår den vulgære term for, hvad der foregik.

Med mine hænder og min tunge var jeg overalt på hende, og Agatha sukkede og snoede sig som en ål. Herfra gik det derudaf med saftig, klassisk sex. Nogle gange i formationer, der overraskede os begge, og som kaldte på både nydelse og grin. Vi har totalt kendskab, og tilllid, til hinanden. Det giver casual erotik af højeste karat. Oplevelser jeg aldrig kunne få derhjemme.

Lørdag  var hvile- og optankningsdag. Jeg gik i haven og gødede mine roser.

Søndag aften kørte jeg til Ørestad igen. Nu var det halvanden time med Bella Rafaella, Agathas italiensk-brasilianske veninde.  Også Rafaella har jeg besøgt mange gange. Som Agatha er hun en flot skåret pige på ca. 1,72 med varme udtryksfulde øjne, skønne babser, perfekt, graciøs skikkelse og en glat, villig mis. Jeg er vild med det ægte italienske knalderi, som vi hidser hinanden op med. Igen total tillid og villighed til at prøve grænser. Rafaellas hvin og støn, da jeg lod min tunge cirkle vedholdende på hendes våde vibrerende prik, mens jeg havde en fræk finger indenfor og lige nedenunder, må de have registreret helt i Malmø - ellers skal de have tjekket hørelsen. Richterskalaen må også have givet udslag under vores bolleri. Lækker lækker casual sex, som jeg husker det fra mine kærester i Portugal og Italien igennem alle årene. Gensidig nydelse hvor vi tar' for os af livets goder, og hvor vi befinder os i en særlig boble, der svæver niveauer over begrebet købesex. Helt uden problemer respekterer vi hinandens valg og roller. I al sin enkelhed holder vi af hinanden. Hvis mine faste kritikere hævder noget andet om det, som vi tre nyder sammen, så fred være med det, hvis det gør dem glade og mere lykkelige. Når bare jeg får Agatha og Rafaella.

Den læser, der behandler dem med respekt, hjertevarme, positivisme og pli, bliver belønnet. Vær vis på det.

Agatha og Rafaella er rejst hjem nu, men jeg har allerede booket dem til nye oplevelser. Hver for sig, og i en trekant. De er tilbage ultimo maj.

Med venlig hilsen Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tillykke ! Denne gang kom du først hos dem begge. 

Glæder mig til at se dem tilbage ultimo maj. :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
sanook skrev, den 5.5.2022 at 00:58:

Tillykke ! Denne gang kom du først hos dem begge. 

Glæder mig til at se dem tilbage ultimo maj. :wub:

Ja, spurten er allerede sat ind. Man må udvise rettidig omhu.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for en god anmeldelse, som desværre med det gode arbejde, nærmere sig dumpekarakter pga. den manglende kildehenvisning (link).

Jeg kan jo ikke vide hvem det er du skriver om. Plus man kan ikke med bruge annonce nr. søge sig til din anmelde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
½angel skrev, for 3 timer siden:

Tak for en god anmeldelse, som desværre med det gode arbejde, nærmere sig dumpekarakter pga. den manglende kildehenvisning (link).

Jeg kan jo ikke vide hvem det er du skriver om. Plus man kan ikke med bruge annonce nr. søge sig til din anmelde.

Et er, at jeg er en kritisabel, manuel neanderthaler, der elsker papir og hader digitalisering, og derfor er ude af stand til at linke. Noget andet, at det i dette tilfælde alligevel ville være forgæves, da pigernes annoncer ikke er på netop nu. De kommer først tilbage ultimo maj. Hvilket faktisk står i min anmeldelse. 

I øvrigt: tak for komplimenten til anmeldelsen. Jeg gjorde mig også umage og skrev en papirkladde først.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, 1 time siden:

Noget andet, at det i dette tilfælde alligevel ville være forgæves, da pigernes annoncer ikke er på netop nu. De kommer først tilbage ultimo maj. Hvilket faktisk står i min anmeldelse. 

Jeg så godt, at du havde skrevet at de først kommer tilbage og at du allerede har lagt billet ind, din djævle ;-)

Men når GP'er normalt kommer tilbage, laver de ikke en ny annonce, de aktiver bare den gamle, derved hvis du havde lagt link ind, kunne man søge på annonce ID'et/nummeret og finde din anmeldelse. Sådan som det står nu, vil din udmærkede anmeldelse måske være forældet da der kan komme andre med lignende navne, og så ved folk ikke hvem du har anmeldt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
½angel skrev, for 55 minutter siden:

Jeg så godt, at du havde skrevet at de først kommer tilbage og at du allerede har lagt billet ind, din djævle ;-)

Men når GP'er normalt kommer tilbage, laver de ikke en ny annonce, de aktiver bare den gamle, derved hvis du havde lagt link ind, kunne man søge på annonce ID'et/nummeret og finde din anmeldelse. Sådan som det står nu, vil din udmærkede anmeldelse måske være forældet da der kan komme andre med lignende navne, og så ved folk ikke hvem du har anmeldt.

Tak for oplysende info.

Nå, men så bliver der jo mere tid til os andre hos de to skønne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, den 4/5/2022 at 20:34:

¿Dónde están las dos hermosas, Agatha y Rafaella? Chicas mediterraneas de clase alta. Sensual, jugosa, divertida, morbosa, inteligente y cariñosa. Nada menos. Mmmmm, total disfrute mutuo. Estuve con ellos durante el fin de semana y estas fueron las visitas más traviesas que he experimentado.

El sol de principios de verano hizo que la vista del concreto de Ørestad fuera menos insoportable para mis ojos estéticamente delicados, cuando bajé por el bulevar hasta el estacionamiento Bjerget el viernes pasado (que por lo demás funciona bien y tiene precios razonables). Unos minutos más tarde me encerró una temblorosa y sensual Agatha en traje de noche, tacones altos y lencería negra minimalista. Oh, qué placer volver a visitar a esta hermosa chica española. Después de muchas visitas nos conocemos, y pronto estuvimos enfrascados en profundos besos con lengua, suaves, cariñosos y golosos, como si nunca fuéramos a separarnos... ... Evito el término vulgar para lo que estaba pasando.

Con mis manos y mi lengua estaba sobre ella y Agatha suspiró y se retorció como una anguila. De aquí pasó de allí con sexo clásico y jugoso. A veces en formaciones que nos sorprendían a los dos y que invitaban tanto al disfrute como a la risa. Tenemos total conocimiento y confianza el uno del otro. Proporciona erotismo casual del más alto quilate. Experiencias que nunca podría tener en casa.

El sábado fue un día de descanso y repostaje. Fui al jardín y fertilicé mis rosas.

El domingo por la noche volví a Ørestad. Ahora era una hora y media con Bella Rafaella, la amiga ítalo-brasileña de Agatha. También he visitado a Rafaella muchas veces. Al igual que Agatha, es una chica bien formada de aprox. 1.72 con ojos cálidos y expresivos, hermosos babs, figura perfecta y elegante y un mis suave y dispuesto. Me encantan los auténticos polvazos italianos con los que nos excitamos. Una vez más, total confianza y disposición para empujar los límites. Los gemidos y gemidos de Rafaella mientras dejo que mi lengua circule persistentemente sobre su punto húmedo y vibrante mientras tenía un dedo travieso dentro y justo debajo, deben haberse registrado completamente en Malmö; de lo contrario, deben haber verificado su audición. La escala de Richter también debió tener un efecto en nuestros bolardos. Delicioso sexo casual delicioso como lo recuerdo de mis novios en Portugal e Italia a lo largo de los años. Disfrute mutuo donde damos por sentado los beneficios de la vida y donde nos encontramos en una burbuja especial que se cierne sobre el concepto de comprar sexo. Sin ningún problema, respetamos las elecciones y los roles de los demás. En toda su sencillez, nos amamos. Si mis críticos habituales afirman lo contrario sobre lo que disfrutamos los tres juntos, entonces la paz sea con ellos si los hace más y más felices. Siempre que me llegue Agatha y Rafaella.

El lector que los trate con respeto, calidez, positivismo y pli será recompensado. Sé sabio en eso.

Agatha y Rafaella han viajado a casa ahora, pero ya las he reservado para nuevas experiencias. Por separado, y en un triángulo. Vuelven a finales de mayo.

Atentamente, Sr. Sensual

My dear gentleman, thank you for such a nice review. You know that it is always a pleasure to have you and share new experiences. The moments we have together they are very precious gifts. 

I am back again in your beautiful Copenhagen.

I hope to kiss you soon. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Aghata skrev, den 21.5.2022 at 20:37:

My dear gentleman, thank you for such a nice review. You know that it is always a pleasure to have you and share new experiences. The moments we have together they are very precious gifts. 

I am back again in your beautiful Copenhagen.

I hope to kiss you soon. 

Thank you my dear. I am now back from my trip to the sun at the good food - and look forward to new moments with you very soon.

Kiss from Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...