Tomsen T 117 Skrevet 4. Maj, 2022 Nogen som har besøgt denne skønhed ? https://annoncelight.dk/showad/241119 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tomsen T 117 Skrevet 6. Maj, 2022 Nå - jeg besøgte - eller rettere, forsøgte at besøge damen fra ovenstående link i går. Jeg havde booket tid dagen før - alt var på plads. Da jeg ankommer til adressen, sender jeg en sms for at høre om jeg kan komme ind. Der bliver ikke svaret - så efter 5 min venten, ringer jeg op. Telefonen bliver efter en del opkaldsforsøg, taget af en dame som 1. lyd meget ældre end pigen på billederne 2. hun lød som om hun enten var fuld, lige stået op eller på anden måde, påvirket. På mit spørgsmål om jeg kunne komme ind - spurgte hun om jeg var der nu - hvortil jeg svarede Ja svarede jeg - det er jo efter aftale Nå men jeg kunne bare ind. Jeg gik til den eneste dør i huset og bankede på - flere gange uden at der blev lukket op. Jeg valgte derfor at køre igen og kørte derfor til et par Thai piger i Fredericia - se min anmeldelse af dem i en anden tråd. Hvis nogle overvejer at besøge hende her - ville jeg nok indstille mig på at der er tale om fake fotos og en dårlig oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg