Hop til indhold

Danske Laura Lush ved Hobro

Featured Replies

Skrevet
Fotojylland skrev, for 5 timer siden:

Hej,

Jeg kan kun finde en enkelt anmeldelse af ovenstående pige. Mon der er andre herinde fra, der har besøgt pigen, men ikke skrevet om det. I så fald hører jeg gerne om besøget :-) 

https://annoncelight.dk/showad/342284

Kun en enkelt?

Lush

Skrevet
  • Author
Julius skrev, for 53 minutter siden:

Kun en enkelt?

Lush

Underligt - når jeg søger på hende, så kommer der kun en anmeldelse.

Pyt - nu var du så venlig at linke til flere med hende. Tak :-) 

Skrevet

Jeg har været der mange gange ved Laura Lush.  Hun har den sødeste personlighed. Hun har 5-6anmeldelse fra 2015 til 2021 her på eroguide 

Redigeret af Jacn1989

Skrevet

Jeg har også besøgt Laura. Sød og køn pige, men hun er/var lidt for stor for mig. Det ser dig ud til hun har tabt sig rigtig meget. Anbefaling herfra

Skrevet

Jeg havde sparet op i 14 dage inden, så jeg kunne levere en ordentlig mundfuld til hende. Man er ikke i tvivl om at hun elsker at blive sprøjtet i munden og sluge alt hun får. 

• 3 months later...
Skrevet

Ny bruger der reagerer så voldsomt?

Jeg har besøgt Laura og kan kun anbefale hende

Skrevet
Fotojylland skrev, den 4.5.2022 at 06:38:

Hej,

Jeg kan kun finde en enkelt anmeldelse af ovenstående pige. Mon der er andre herinde fra, der har besøgt pigen, men ikke skrevet om det. I så fald hører jeg gerne om besøget :-) 

https://annoncelight.dk/showad/342284

Virkelig sød og indlevende GP,  der leverer varen.

Varmeste anbefaling herfra.

Kh

SF

Skrevet

Har kun haft fornøjelsen af hende en gang.

Billederne passer meget godt. Hun er faktisk utrolig køn og fræk som bare fanden :) når du skal afslutte sætter hun sig på hug og tigger om at få lov at smage mit sperm... Det er jo ikke til at stå for.

Man kan godt se hun har været gennem et større vægt tab, uden det på nogen måder gør hende dårlig. Kan se når hun har annonce på, så har hun gennem gået en skønheds opperation, tænker det er noget af det løse hud der er fjernet. Skal helt sikket besøge hende igen.

Selv om hun har eller har haft lidt hænge hud, så hendes glade væsen og blowjob, gør hun er naturlig at være sammen med og ikke en eller anden polsk maskine.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.