Pollerik 132 Skrevet 3. Maj, 2022 https://annoncelight.dk/showad/331299 Er der nogen der har besøgt denne modne kvinde i Fredericia? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snedker 120 Skrevet 3. Maj, 2022 Jeg har. Hun ef en dejlig kvinde. Stram og reg go til at få en go stemning frem. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pollerik 132 Skrevet 4. Maj, 2022 Tak @Snedker Vi besøger ofte de samme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snedker 120 Skrevet 4. Maj, 2022 Måske vi skulle gøre det sammen en dag det kunne da være rigtig frækt har du lyst til det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sailorman 243 Skrevet 4. Maj, 2022 Fortæl gerne lidt mere om hende. Er hun dansk? Giver hun super/megafransk? Og kysser hun? GFE? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Støvlemanden 140 Skrevet 5. Maj, 2022 Jeg har også haft fornøjelsen af hende, og jeg har planer om at komme tilbage. Pæredansk. En rigtig GFE-oplevelse med slik og kys og det hele. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg