Hop til indhold

Ingen anmeldelser

Featured Replies

Skrevet

Jeg har haft 2 måneders karantæne. Moderator Bryan syntes ikke det var ok at jeg afsporede en tråd for at afsløre en livstids bortdømts tilstedeværelse på EG. Godt så.

Men fordi man har karantæne kan man sagtens besøge piger, og det har jeg da gjort som altid.
Jeg var lidt handicappet af ikke at kunne spørge om råd på forum, og anmeldelser var det stort set 0 af.

Der var faktisk døgn hvor der ikke var en eneste anmeldelse i Thai Jylland, og i perioden blev kun et par enkelte nye omtalt, selv om området fik en del nye tilbud i den periode.

Så var det jeg tænkte: Hvorfor i al verden sidder du, ÅE og skriver den ene anmeldelse efter den anden, når stort set ingen andre gør det. Det er der ikke noget fornuftigt svar på, så jeg går nok i dvale som 95% af boardets medlemmer i dette område.
I perioden besøgte jeg ca 15 piger, nogle flere gange. Det var naturligvis gengangere imellem, men også en del nye som ikke rigtigt har været omtalt. Den manglende omtale var i øvrigt heldig nok for de fleste, for det var dyleme nogle kedelige besøg. Der var også et par virkelige stjerner imellem.
Mht stjernerne så har jeg spottet at de flyttes en del rundt i landet og ofte skifter navn, så nemt er det ikke.

Nå men det var bare lidt brok.

Hyg jer.

PS: Jeg har lagt indlægget i Hyggesnak, fordi det ikke er et oplæg til debat, fra min side. Det vil alligevel ikke føre nogen steder, har jeg set i tidligere tråde om emnet. 

Skrevet

Velkommen tilbage.

Jeg synes ikke du skal stoppe anmeldelser fordi andre ikke skriver. Hvis du har lyst til at dele, skal du gøre det. Hvis du derimod ikke har lyst, så fair nok, så skal du da ikke. 

Skrevet

Mere end 2 piger om ugen AE :D Du har da haft travlt i karantæneperioden med det frække :D Velkommen tilbage :) 

Skrevet
Aros skrev, for 37 minutter siden:

Du har da haft travlt i karantæneperioden med det frække

Jep mayo tuben var fyldt godt op :mrgreen:

Skrevet

@Aarhuselsker 
Altså jeg har fra mere eller mindre pålidelige kilder hørt at du har været tæt på at blive efterlyst...
Her: https://www.eroguide.dk/forum/forum/82-efterlysninger-af-thaimassage-og-thaipiger-i-jylland/
Her: https://www.eroguide.dk/forum/forum/53-hyggesnak/
Her: https://www.eroguide.dk/forum/forum/52-generel-debat/
og ikke mindst her: https://www.eroguide.dk/forum/messenger/

Der blev samlet ind til efterlysnings-projektet i en Jysk tranlampe, men nu er det afblæst og overskuddet går i stedet til Østjysk Dildo Museums åbningsreception senere på året ;) 

Velkommen tilbage :)

Kærligst, 
Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet

Ja velkommen tilbage, dine skriv har været savnet og ja vi nå ud af hullerne og skrive nogle flere anmeldelser på vi besøger ny piger ;)

Skrevet
Aros skrev, for 4 timer siden:

Mere end 2 piger om ugen AE :D Du har da haft travlt i karantæneperioden med det frække :D Velkommen tilbage :) 

Han har jo haft tid, nu han ikke skulle skrive alle de anmeldelser.:D Velkommen tilbage.

Skrevet

@Aarhuselsker

Velkommen tilbage. Dine ord har været savnet.

Godt at høre at du selv har taget initiativ og er kommet lidt omkring. Hvis man kun kommer afsted, når man ser en spændende anmeldelse - ja så kommer man jo aldrig afsted.

Håber så at det kribler i fingrene for at lade dem danse hen over tastaturet, der er fint plads under anmeldelser......

Man kan godt komme til at føle sig lidt som Palle alene i verden, når der er flere dage i træk, hvor der absolut intet sker under thai anmeldelser i Jylland. Er alle mon gået over til selvbetjening?

Skrevet

Op med humøret Aarhuselsker, vi er mange som har oplevet at få karantæne i halve år.

Skrevet

Og ingen har bemærket eller udtrykt afsavn - en bette smule i tråden "hulubulu...". Erkend at   de mange afsporinger af tråde er væk og at der er ro i thaimassage-segment. Bemærk også at der skrives lige så lidt under thaimassage Fyn og Sjælland.

Redigeret af Rafale

Skrevet
Aarhuselsker skrev, den 3.5.2022 at 08:48:

Der var faktisk døgn hvor der ikke var en eneste anmeldelse i Thai Jylland, og i perioden blev kun et par enkelte nye omtalt, selv om området fik en del nye tilbud i den periode.

Først så Velkommen tilbage og håber dog ej Hannomagen  blev konfiskeret i samme inddragelse

Ang. Citat så tror jeg der findes mange grunde og forklaringer, i og med Verden og mennesker ændre sig med tiden og specielt for tiden, personligt oplever jeg mange Anmeldelser drukner i debatter og derved holder folk sig tilbage når de nu engang ikk  får positiv respons retur, blot min tro, men der er helt sikkert mange andre

Dog har det altid undret mig du ku have så mange piger på Stald når man tænker på dine korte ben og ikk mindst, Bilvalg 

Nå men skidt pyt, op på Hesten igen Gammelnok, husk vi er her kun i kort tid så hvorfor vente til i morgen med Anmeldelsen, så igen, Velkommen tilbage 

Skrevet

Har ikke prøvet karantæne endnu, men hvis jeg fik mere end en uge, havde jeg nok tøsefornærmet slettet min profil (og evt oprettet en ny, når jeg blev nysgerrig) :D

Du er sej eller stædig ;)

Velkommen tilbage :)

Skrevet

Da jeg har en hel del advarsler og lange karantæner bag mig, har jeg fundet ud af at bevæge mig rundt et sikkert sted.

Nemlig i Hyggesnak.

Godt at nogle er fri og vil skrive anmeldelser.

Skrevet

Og så døde tråden. Konklusionen må være at der ligenu er gode anmeldelser i thaisegmentet.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.