Hop til indhold
Guest Curi

Nutellafri prostata pilfinger.

Recommended Posts

Guest Curi

Hej piger og drenge. 
Er i den situation at jeg er typen der rigtig godt kan lide en “thumbs up” bagi.

problemet er bare at hvis ikke jeg føler mig 100% ren, så snører min røv sig sammen som knuden på en ballon. Bare noget strammere. 
og kan slet ikke slappe af og nyde det. 
har selvfølgelig forsøgt mig med bruserslanger osv. synes bare godt der kan komme lidt “efterveer” bedst som man er færdig med at skure og skrubbe, på vej ud af døren med et smooth numsehul, lyserødt og rynket som en nyfødt museunge.

hvad med pigerne? Tænker i har masser af erfaring på det område.

tips og tricks modtages med kyshånd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest lurik

Måske du skulle prøve med en udrensning dagen før, så har du ren mås at trutte i. F.eks. Kan der bruges Picoprep, hvilket måske lige er voldsom nok, men alternativt kan man nappe 15-20 dråber laxoboral sammen med 2 Magnesia ved sengetid dagen inden man vil have lidt numsegymnastik, Så bliver der ryddet op i kanalen, men det er ikke umiddelbart en rar kur, men den virker.

Må indrømme jeg ikke har den stor erfaring med andre alternativer, men jeg tror mange bruger en eller anden form for klysma som kan købes i håndkøb 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest next

bruseslangen er for svær at styre, kommer nemt for meget vand op, så det bliver ved med at sive med "brunt vand med klumper",

piller og andet medicin er lige lidt for voldsom, men ganske effektivt

En hel alm numseskylning med en  "numsebold" lidt før der skal leges i "le grande anal" klarer det meste, på en nænsom og nem måde.
https://www.sinful.dk/sinful-anal-douche?utm_source=partner-ads&utm_medium=affiliate&utm_campaign=23273&paid=23273

1, fyld bolden med lunken vand (kropstemperatur)

2, før pipetten ind i numsen

3, tryk vandet ud

4, VIGTIGT! mens bolden stadig er trykket sammen, trækkes pipetten ud

5, gå lidt rundt, og når du føler du er klar, sætter du dig på toilettet og "slipper ladningen"

6, gentag 1-5 et par gange, indtil "ladningen" er klar vand uden klumper :eek:

hav en god leg :)

Redigeret af next

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...