Hop til indhold

Lone vejle

Featured Replies

Skrevet

Kigger lige med her.

Skrevet

De Grønne på Eg burde for længst ha opfundet en Følger-knap og placere den i øverste højre hjørne, hvilket vil være rigtig smart 

Skrevet
Bosse1910 skrev, for 1 time siden:

Hej er nysgerrig for at høre om nogen herinde har besøgt Lone eller har info om hende. Synes hun har en spændende annonce.

https://annoncelight.dk/showad/342523

hun skal da lige åbne først , profil oprettet den 1 maj 

Skrevet

Var forbi for 10 min siden

lone er vist spansk, hun kan ikke et ord engelsk. Det var ikke hende på billederne. Du skriver med en der skriver dansk. 30 min 1000kr. Kvinden var umiddelbart ikke den skrevet alder. Find en anden

Skrevet

#Mortenkok hvad er der galt med den “Følge-knap” som er i bunden af tråden:biggrin:

Skrevet
JJOH skrev, for 47 minutter siden:

#Mortenkok hvad er der galt med den “Følge-knap” som er i bunden af tråden:biggrin:

Ups den havde jeg ej set, min fejl og undskylder unødvendig Afsporing 

Skrevet
BredMenFed skrev, for 2 timer siden:

Lone er vist spansk, hun kan ikke et ord engelsk. Det var ikke hende på billederne.

Et meget almindeligt navn i Spanien :D

Skrevet
Mortenkok skrev, for 12 timer siden:

De Grønne på Eg burde for længst ha opfundet en Følger-knap og placere den i øverste højre hjørne, hvilket vil være rigtig smart 

Skal du ikke en tur for Louis Nilsen ? Der er en knap image.png.0467e00da47e1afee6b59b44e353e9c7.png

Skrevet
Pite skrev, for 35 minutter siden:

Skal du ikke en tur for Louis Nilsen ? Der er en knap image.png.0467e00da47e1afee6b59b44e353e9c7.png

Så kan du jo tage med. Der er tidligere gjort opmærksom på dette, og Mortenkok har undskyldt, han ikke har set. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.