Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Wow........just WOW!!!!!

Jeg har idag haft fornøjelsen at møde Hottie. for første gang. og det bliver ikke den sidste. SLET IKKE.

Jeg havde en halv times middagspause, og det passede heldigvis ind i hendes plan.

Sms korrespondancen forløb gnidningsfrit og hun var klar ca til aftalt tid.
Entrerede lejligheden......og en gudinde åbenbarede sig. Hun er ikke bare smuk, hun er en gudinde, sjældent har jeg set så smuk en kvindekrop.
Alt er perfekt afstemt. Men ikke nok med det... Hotties væsen og hendes udstråling er fantastisk, og vi havde straks god connection.

Jeg har i mange år prøvet en del glædespigeoplevelser, men denne overstråler alt, og får alle mine tidligere GP oplevelser til at blegne.

This was a complete breath of fresh air...... i am stunned and thrilled.

Redigeret af Scorpicore

Skrevet

My pleasure.Thank you so much for all <3<3

Take care<3. Kisses 

Skrevet
Scorpicore skrev, for 21 minutter siden:

Wow........just WOW!!!!!

Jeg har idag haft fornøjelsen at møde Hottie. for første gang. og det bliver ikke den sidste. SLET IKKE.

Jeg havde en halv times middagspause, og det passede heldigvis ind i hendes plan.

Sms korrespondancen forløb gnidningsfrit og hun var klar ca til aftalt tid.
Entrerede lejligheden......og en gudinde åbenbarede sig. Hun er ikke bare smuk, hun er en gudinde, sjældent har jeg set så smuk en kvindekrop.
Alt er perfekt afstemt. Men ikke nok med det... Hotties væsen og hendes udstråling er fantastisk, og vi havde straks god connection.

Jeg har i mange år prøvet en del glædespigeoplevelser, men denne overstråler alt, og får alle mine tidligere GP oplevelser til at blegne.

This was a complete breath of fresh air...... i am stunned and thrilled.

Jeg hører kun postive og dejlige beskrivelser af den pige. Hottie er vist en rejse til Århus værd (jeg bor i Hovedstadsområdet). Skønhed og klasse. Kompliment.

Skrevet
Mr. Sensual skrev, 1 time siden:

Jeg hører kun postive og dejlige beskrivelser af den pige. Hottie er vist en rejse til Århus værd (jeg bor i Hovedstadsområdet). Skønhed og klasse. Kompliment.

Besøgt piger gennem 20 år, mange er det blevet til…., men har aldrig oplevet en pige så sød, dejlig og klart den bedste GFE jeg til dato har prøvet ……:-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.