Hop til indhold

Katja Vestegnen forfærdeligt

Featured Replies

Skrevet

Fik besøgt Katja, og det var tæt på det værste jeg har oplevet. 
Hun siger på tlf svaren at hun er i 40’erne, men det er nok 20 år siden at det var rigtigt. 
Et blowjob som ikke blev udført med munden, men kun med meget få strøg med hånden. 
Efter ca 20 sekunder siger hun: hvor er den dog stiv og stor, og der var jeg stadig slatten som en udkogt asparges. Det endte med at jeg selv måtte spille den ud over hendes bryster. 

Skrevet

Så når hun skriver afslapende massage i overskriften mener hun egentlig massage af slap pik, eller måske slap massage? 

Skrevet
Guest 567 skrev, for 3 timer siden:

Fik besøgt Katja, og det var tæt på det værste jeg har oplevet. 
Hun siger på tlf svaren at hun er i 40’erne, men det er nok 20 år siden at det var rigtigt. 
Et blowjob som ikke blev udført med munden, men kun med meget få strøg med hånden. 
Efter ca 20 sekunder siger hun: hvor er den dog stiv og stor, og der var jeg stadig slatten som en udkogt asparges. Det endte med at jeg selv måtte spille den ud over hendes bryster. 

Fatter ikke at du ikke vendte om i døren…?

Skrevet
  • Author

Det burde jeg have gjort, men trængte virkelig til et blowjob. 
Tog dog revanche senere, da jeg besøgte Tina Thai, dog kun en halv time, men pengene var jo delvis brugt. 

Skrevet

Tak for anmeldelse. 

Jeg har overvejet det men springer nu helt sikkert fra. 

Skrevet

Ej men det er helt forfærdeligt. Lejligheden stinker af røg, og hun har en meget nysgerrig hund. Hendes blowjob gjorde mere ondt end noget andet, og hendes “dirtytalk” fik mig til at opgive. 500kr for decideret ingenting. Det eneste jeg kan bruge oplevelsen til, er at tænke på den, når jeg vil holde lidt længere, med en hvor jeg rent faktisk nyder det. 

Det skal siges, at hun egentlig er sød nok, og fin at tale med, men for fanden jeg havde det stramt over det besøg længe.

Skrevet
Guest 567 skrev, for 6 timer siden:

Det burde jeg have gjort, men trængte virkelig til et blowjob. 

Den kender jeg alt for godt :)) godt du endte i god mund bagefter :))

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.