Hop til indhold
Thomsen88

Bbw lina Dk's scat dronning

Recommended Posts

Hey.. har til aften haft det frækkeste besøg af bbw lina er man til de store piger så er hun klart et besøg værd man mærker hurtigt at hun nyder hvad hun laver, helt nede på jorden nem at snakke med hun er Dk's ukronede scat dronning

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også haft et par ret vilde besøg hos Lina Bbw på Pure-passion i Valby. Super frækt og liderligt, og hun forstår at bringe vildskaben frem i mig. Samtidig havde vi et godt samvær med kys, kæl og pillowtalk. Det blev lidt beskidt, men vi gik ikke hele vejen med at jeg fik en hel portion af hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 15 timer siden:

Jeg har også haft et par ret vilde besøg hos Lina Bbw på Pure-passion i Valby. Super frækt og liderligt, og hun forstår at bringe vildskaben frem i mig. Samtidig havde vi et godt samvær med kys, kæl og pillowtalk. Det blev lidt beskidt, men vi gik ikke hele vejen med at jeg fik en hel portion af hende. 

Ja hun er mega fræk... ved ikke om jeg fik en hel portion der var ikke sindsyg meget men det er jo svært at styre.... hun gjorde alt hvad hun kunne og så kan man jo ikke for lange mere når det gælder scat men med hendes indlevelse i ens lyster gjorde det ikke så meget... for det har jeg ikke oplevet hos andre jeg har fået samme ydelse af...

Redigeret af Thomsen88

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nakkiel skrev, for 6 timer siden:

Er der et link til denne Lina 

Det siger jeg dig edder-drønylemig at der der er makker der: https://annoncelight.dk/showad/331307

Og her er et til en anmeldelse: https://www.eroguide.dk/forum/topic/151330-genbesøg-hos-lina-bbw-i-valby-det-blev-vildere-end-første-gang/?tab=comments#comment-1385774

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...