Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Så fik liderligheden mig til Vejles jagtmarker endnu engang.

Efter en lang og hård weekend var jeg her om søndagen gået hen og blevet lidt liderlig. Jeg var allerede lidt øm i kroppen, så naturligvis kiggede jeg efter lidt massage med ekstra ydelser. Efter at have travet AL igennem ENDNU engang, og sammenlignet med anmeldelserne herind på Eroguide.dk var jeg lige ved at give op. Jeg har altid brugt anmeldelserne meget, da jeg har mine sparepenge for kært. Desværre lignede det ikke lige at der var noget der kunne stille min lyst denne gang.

Så med alt den viden jeg har herinde fra tænkte jeg at nu må det fandme også være min tur til at bidrage med en uanmeldt, og ikke bare smide endnu en anmeldelse op af dem vi allerede kender og elsker. At tage en for holdet så at sige.

Så valget faldt på Tina i Vejle.

https://annoncelight.dk/showad/340972 Kun Tina

https://annoncelight.dk/showad/300353 begge piger på adressen

Jeg fik en aftale sat i stand på 90 minutter da jeg i dagens anledning vægtede massagen specielt højt. Den bliver rykket lidt, men ikke noget der gør noget specielt for mine planer. Jeg ankommer til en velkendt Vejle klinik og tager bagvejen ind. Døren bliver hurtigt åbnet af Tina og jeg bliver ledt ind i massagerummet. På vejen ind hilser jeg lige på den anden pige på adressen.

Jeg smutter hurtigt i bad og kommer tilbage til massagerummet. Den anden pige spørger om jeg vil have lidt massage af hende, da Tina lige har noget hun hurtigt skal ordne. Jeg takker, men vælger bare at vente på Tina da det efter sigende kun lige tager 5 minutter.

Så sidder jeg der i mine underhylere i 5 minutter og venter på briksen, men i det mindste tager det kun kort tid inden Tina er klar igen. Vi får afregnet og jeg får smidt mig på maven på briksen.

Tina er ganske god til det med massagen. Det er både godt og hårdt, eller så hårdt som en lille nips på 50 kg kan klare med en voksen mand på briksen. Vi kommer godt rundt, og uden alt for meget olie, så det er lige som det skal være. Hun strejfer lige det frække område en gang imellem, men ikke nogen overdrevet pirring. Da bagsiden er mere eller mindre mør skifter hun over til at pirre, og 2 minutter efter hopper hun op på briksen. Ryggen får lidt olie og så er der lidt B2B mens mine hænder mærker det jeg nu lige kan nå. Jeg kan pludselig ikke holde ud at ligge på maven længere da kalorius mere eller mindre er klar til at bore et rundt hul i briksen.

Jeg får vendt mig om og hun sætter jeg over skrævs på brystet. Herfra rækker hun bagud og hiver lidt i kalorius mens jeg ælter brysterne, der er en naturlige og lige passer med en håndfuld. Super lækkert. Vi skifter lidt rundt hvor hun smager og jeg piller, herefter smager vi begge, og til sidst smager jeg bare mens hun piller. Alt i mens hun ganske sagte stønner lidt, og oprigtigt virker til at nyde seancen.

Så får kalorius lige en lille hætte på og så går den vilde tur ellers gennem mit repertoire af stillinger. Jeg skal spare jer for detaljerne, men jeg klager hvert fald ikke. Tina er hele tiden meget serviceminded og har fokus på mine behov. At det virker til hun nyder skader heller ikke.

Til sidst må jeg kapitulere og kommer med et brag ud over hendes mave.

Efter lidt rengøring kan jeg se der stadig er omkring 20 minutter tilbage på uret. Så jeg får lidt hovedbundsmassage de sidste minutter inden jeg smutter i bad. Det var nødvendigt med et bad, for alt den gymnastik har sgu fået sveden til at pible frem.

Da jeg har været i bad og er på tilbage til massagerummet, og mit tøj, går jeg lige forbi et rum hvor hende den anden pige sidder. Hun får lige en glimt af min bagdel, og kan slet ikke lade være med at grine. Så må jeg selvfølgelig også grine, for det gjorde sgu det hele lidt mere hyggeligt.

På med tøjet, et lille kram og så er jeg ellers ude af døren igen efter lidt over 90 minutter med mine lyster stillet.

Først og fremmest er det pigerne på billederne. Egentligt en skam ansigtet er skjult (forstår godt hvorfor), men de er begge kønnere end billederne angiver.

Prisen var det normale Vejle niveau.

Stedet er velkendt Vejle sted. Kan være diskret af bagindgangen, men så absolut også det modsatte hvis der er mange folk i området efter is :D

Så absolut et besøg værd. Så selvom jeg gik ind i blinde (uden min sædvanlige Eroguide.dk anmeldelse at støtte mig til) fik jeg mig en god oplevelse. Så nu kan resten af jer roligt slagte sparegrisen.

Skrevet

Tak for en så fin anmeldelse, det verkar vara ett bra ställe med god atmosfär. Og en god massage.

• 3 weeks later...
Skrevet

Hejsa gutter,

Jeg besøgte Tina idag, og lad mig bare sige med det samme, at det var top lækkert.

Startende med et dejligt smil ved ankomsten. Et meget velkendt sted med fri parkering 1 time på fin stor plads lige ved en dagligvarebutik. Godt og diskret, hvilket man ikke helt kan sige om stedet, da man skal forbi hvor folk sidder og venter på en klipning. Ikke helt optimalt, men nu kommer jeg ikke fra Vejle, så for mig ikke det store problem.

Jeg havde aftalt 1 time med FP med bordelmutter. Tina svarer til tider også selv på sms’er fortalte hun. Men ikke denne gang, da vi lige skulle aftale pris og ydelse.

Massagen til en start var meget pirrende, og vi måtte derfor allerede køre en vending efter 15 minutter. Tine var i den sammenhæng super dejlig, og gav et økoblow, og spurgte om hun skulle sætte kondom på. Hvorvidt det var muligt uden ved jeg ikke! Alt sammen med et dejligt smil. Hun spiller fantastisk eller nyder faktisk sex. Det er ihvertfald følelsen herfra. Fantastisk.

Der går ikke længe, så eksplodere jeg!

Tina spørger så efter vi lige er kommet os, om jeg vil have noget mere massage. Det takker jeg ja til, og hun er pisse god til det. Dejligt hårdt! Jeg napper så et bad, og bliver budt en øl eller sodavand ud af døren. Top betjening siger jeg bare!

Lidt om Tina.

Hun er faktisk 38, men ligner seriøs en på 30. Lille ar fra et kejsersnit, som er rigtig pænt lavet. Stor tatoo på ryggen. Og så nogle små implantater i brysterne. Lige nok til at de er en håndfuld, og lige min smag.

Alt i alt meget god ydelse for pengene, og bestemt ikke mit sidste besøg.

Hun bliver efter planen til december hvor Thailand kalder igen. Kun afbrudt af en tur til Italien i juni. Så der var også lidt tid til small talk.

Parkering: 10/10

Stedet: 7/10

Diskret: 5/10

Pigen: 9/10

Massagen: 8/10

Sex: 9/10

Risko for genbesøg: 10/10

• 2 weeks later...
Skrevet

Hej jeg var en tur forbi Tina igår og kan kun nikke genkendende til det som er skrevet

I mine øjne er hun virkelig smuk og har en lækker krop ,hun er sød og smilende og god til massagedelen også              alt i alt en dejlig oplevelse

Kan kun opfordre jer til at besøge hende

God weekend

Skrevet

Var forbi Tina forleden til 60 min FP.

For en moden herre er blot det at røre og kæle med sådan en fantastisk slank og smuk krop allerede en oplevelse i sig selv. Også overfor mig nævnte hun at hun er 38 år - ville selv kun have skønnet 28-30. Mange thai’er holder sig bare godt.

Rigtig fræk pirring sidst under massagen. Blow og sex var fint - og uden bemærkningen “too big”  (pigerne siger jeg er meget stor - mente selv kun lidt stor).

Massagerummet er meget lille og kunne være mere hyggeligt. Men samlet giver jeg stadig Tina min bedste anbefaling.

Håber jeg selv kan nå et besøg mere inden hun smutter til Italien.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.