Hop til indhold

Konnie All Inclusive Cph Sydhavn - Alt koster ekstra?

Featured Replies

Skrevet

Jeg læser annoncen anderledes:

My services including :kiss with tongue,licking,69 , blow job sex in different position ,massage GFE prostate massage finished on my body dildo show striptease

@Pervy: hvad er det du skal betale ekstra for?

Skrevet
Pervy skrev, 1 time siden:

Må man anmelde en annonce?

Det må man da. Ligesom man også er velkommen til at tænke selv. ;)

Spøg til side - jeg har mødt Konnie, og der er absolut intet at anmelde hende for. Det skulle da lige for en virkelig god service på siderne herinde.

Konnie er noget af det sødeste, jeg har mødt, smuk, virkelig fræk, og jeg har kun godt at sige om hende. Nu jeg skriver dette, undrer jeg mig helt over, at det kun er blevet til et enkelt besøg hos hende.

Skrevet
  • Author
HCK skrev, 1 time siden:

Jeg læser annoncen anderledes:

My services including :kiss with tongue,licking,69 , blow job sex in different position ,massage GFE prostate massage finished on my body dildo show striptease

@Pervy: hvad er det du skal betale ekstra for?

My prices:
30 min - 1000 Kr
45 min - 1500 Kr
60 min - 2000 Kr
Anal - 500 Kr
Súper French 300 Kr
Extra - Ask me;)
After 24:00 minimum 1000 DKK

Skrevet

Så er det jo heller ikke ALT, der koster ekstra

Skrevet

Ofte er anal og blow uden mv. ekstra. Det er der ikke noget nyt i

Skrevet
  • Author
HCK skrev, for 1 minut siden:

Ofte er anal og blow uden mv. ekstra. Det er der ikke noget nyt i

All-Inclusive betyder ordret at alt er inkluderet. Er noget ekstra, er alt ikke inlkuderet.

De gange jeg har købt All-Inclusive, f.eks med Katalina, er alt inkluderet. Selvfølgelig bortset fra at man ikke må myrde hende eller save benene af hende, ingen grund til at kværulere.
Det samme med den yndige røde Lilly. Alt hun tilbyder, er inkluderet, når alt er inkluderet :)

Skrevet

Helt grundliggende; pigerne er i det her game for pengene. Vi andre er i gamet for sex.. Helst så billigt som muligt.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.