Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte i går Hottie for anden gang. Første gang var fantastisk, og anden gang levede fuldt op til den første! Udover at være en lækker ung kvinde, leverer Hottie en girlfriend experience af allerhøjeste klasse.

Hottie er flyttet en anden lejlighed end tidligere. Det er heller ikke dén tæt på havnen længere. Men det er i Aarhus C.

https://annoncelight.dk/showad/325856

Skrevet
  • Author
Bosse1910 skrev, Lige nu:

Hvad koster en omgang med hende

Det er kr. 200,- for kys, og superfransk er også ekstra (det fik jeg ikke), men ellers står priserne i annoncen. Value for money ^_^

Skrevet

Hun er en absolut ener. Har aldrig været sammen med en så indlevende og givende GF’er. 
hun har naturlige dejlige bryster, som der må leges blidt med. Hun kysser aldeles lækkert og det er bestemt ikke tante kys. Hendes blowjob er blidt, vådt og langvarigt…lige noget der passer mig. 
hun er lækker stram i fissen, men det er også det eneste, der er stramt på hende, alt andet er blidt og lækkert. 
dem der siger, de danske piger er bedre, skulle prøve Hottie. Enest ulempe er, at hun ikke giver megafransk. Med hendes blowjob ville jeg ryge lige op i himlen. Man kan diskutere om hun er en skønhed, det synes jeg ikke hun er. Kroppen er skøn, bløde b/c skåls bryster, stram fisse og ualmindelig serviceminded og sød, gør det bare til en fantastisk oplevelse. 

Skrevet
BrandMand09 skrev, den 1.5.2022 at 10:46:

Jeg besøgte i går Hottie for anden gang. Første gang var fantastisk, og anden gang levede fuldt op til den første! Udover at være en lækker ung kvinde, leverer Hottie en girlfriend experience af allerhøjeste klasse.

Hottie er flyttet en anden lejlighed end tidligere. Det er heller ikke dén tæt på havnen længere. Men det er i Aarhus C.

https://annoncelight.dk/showad/325856

Fik besøgt Hottie, det var et super dejligt gensyn, hun er virkelig en sød og smuk pige der giver en god behandling :) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.