Hop til indhold

Recommended Posts

A fabulous lady to explore your naughty side.Communication excellent .Had a nice shower before we started. Pictures and videos are a accurate .Asked for tie and tease with body worshiping and got started slow with lots of teasing and explored Elly body I was then tied to the bed and teased and edged the session flowed naturally with no breaks or awkward moments we both seemed to enjoy the session. Can’t wait to our next meeting.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SlaveLook4Mistress skrev, for 38 minutter siden:

A fabulous lady to explore your naughty side.Communication excellent .Had a nice shower before we started. Pictures and videos are a accurate .Asked for tie and tease with body worshiping and got started slow with lots of teasing and explored Elly body I was then tied to the bed and teased and edged the session flowed naturally with no breaks or awkward moments we both seemed to enjoy the session. Can’t wait to our next meeting.

lol so fake

Del dette indlæg


Link til indlæg

Do you really think anybody believes you? She has a dozen of bad reviews, in one review someone said she uses the same carpet that she has performed goldenshower on with other clients. Thats not just bad service, but also bad hygiene

Del dette indlæg


Link til indlæg
SlaveLook4Mistress skrev, for 6 timer siden:

Good evening brothers,.You took me a bit hard. I don't expect you to believe me, but in a ton of disappointments, I dare, a novice on the forum, to share my pleasant experience with Elly.

Could I have been the lucky one?

The modest clean location is easily accessible, without the smell of urine on the carpet, as you say, and I will say the same about the chemistry between me and her. Elly, I can't wait to see you again.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde ellers beslutte mig for ikke at deltage i denne tråd, men nu faldt den berømte dråbe….
 

Andetsteds har jeg skrevet om at jeg kun to gange på 35 år er blevet snydt, den ene gang syntes jeg det godt kunne have været lidt bedre, men denne “domina” tager dog prisen for at være en platugle, jeg dunker stadig hovedet ind i væggen en gang imellem fordi jeg ikke vendte om i døren, jeg troede det var en telefondame der tog imod….. “dominaen” udfører urinsex på et tæppebelagt gulv, og jeg tænker ikke jeg var den første der lå der og hun er iøvrigt utroligt usoigneret og ligger langt fra de billeder der ligger som valideret på div. sider, det var dem der fangede mig, men hold jer væk…

Jeg bliver  så træt af mig selv når jeg tænker tilbage på den oplevelse, det var virkeligt føj :angry:

Husk forarbejde, forarbejde og mere forarbejde inden I smider guld på gaden, EG hjælper os godt på vej…

Redigeret af Hans69

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hans69 skrev, for 13 timer siden:

Jeg havde ellers beslutte mig for ikke at deltage i denne tråd, men nu faldt den berømte dråbe….
 

Andetsteds har jeg skrevet om at jeg kun to gange på 35 år er blevet snydt, den ene gang syntes jeg det godt kunne have været lidt bedre, men denne “domina” tager dog prisen for at være en platugle, jeg dunker stadig hovedet ind i væggen en gang imellem fordi jeg ikke vendte om i døren, jeg troede det var en telefondame der tog imod….. “dominaen” udfører urinsex på et tæppebelagt gulv, og jeg tænker ikke jeg var den første der lå der og hun er iøvrigt utroligt usoigneret og ligger langt fra de billeder der ligger som valideret på div. sider, det var dem der fangede mig, men hold jer væk…

Jeg bliver  så træt af mig selv når jeg tænker tilbage på den oplevelse, det var virkeligt føj :angry:

Husk forarbejde, forarbejde og mere forarbejde inden I smider guld på gaden, EG hjælper os godt på vej…

Tak for din beretning. Og det der pisser mig rigtig af ved hende, det er at hun har så mange annoncer overalt. Altså seriøst hvad foregår der for hende? Tror hun vi er idioter? Vi har altså set din annonce én gang, og vi ved godt hvem du er. Og nej jeg har ikke lyst til at møde dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Noah1 skrev, for 4 timer siden:

Tror hun vi er idioter? 

Yes, øv jeg var så, men hvis det står til mig, så kommer den slags aldrig til at ske igen…Men son nævnt, så siger jeg til mig selv…forarbejde, forarbejde og mere af det…

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...