Hop til indhold
Scandic

Fetich: Asiatiske piger

Recommended Posts

For mig er asiatiske piger i aldren 20-35 år noget af det bedste der findes. Søde, smilende og dejlige og kunne skrive mange andre positive ord.

Jeg søger ligesindede mænd der har samme fetich og synes det kunne være interessant at danne en lille mandegruppe på ca. 4 i aldren 35-55 år. Lad os se hvad vi kan få ud af dette på sigt i Danmark og på ture til Asien.

Scandic

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er fordi du er hvid. Asiatiske kvinder nærmest tilbeder hvide mænd. Og nej de ser altså virkelig ikke godt ud, faktisk er der massere af andre racer kvinder som ser MEGET bedre ud. 

Redigeret af Noah1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Noah1 skrev, den 30.4.2022 at 16:31:

Og nej de ser altså virkelig ikke godt ud, 

Det er da i aller højeste grad et spørgsmål om smag, og det er tilsyneladende din holdning, om end noget nedladende, men du kan da på INGEN måde stadfæste det som værende generelt gældende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gløden skrev, for 4 timer siden:

Det er da i aller højeste grad et spørgsmål om smag, og det er tilsyneladende din holdning, om end noget nedladende, men du kan da på INGEN måde stadfæste det som værende generelt gældende.

Tag det roligt. På intet tidspunkt påstår jeg at det er gældende for alle. Det er bare min mening. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Noah1 skrev, for 14 timer siden:

Tag det roligt. På intet tidspunkt påstår jeg at det er gældende for alle. Det er bare min mening. 

Jeg er overhoved ikke interesseret i din mening. Den kan ikke bruges til noget i forbindelse med min forespørgsel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Scandic skrev, 1 time siden:

Jeg er overhoved ikke interesseret i din mening. Den kan ikke bruges til noget i forbindelse med min forespørgsel.

Så et debat forum nok ikke det rigtige sted for dig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...