Hop til indhold
Cords

Spansk på en anden måde - Fredericia

Recommended Posts

For første gang i mit liv kan jeg nu se idéen med at få lavet hårdere babser! Jøsses... det ser godt ud! Øj hvor ville jeg gerne kunne dét. Hun er jo stygt lækker oveni hatten. Både hendes og hans stemmer er også vanvittigt sexede :wub:

sweetstone skrev, for 17 minutter siden:

Mon ikke det kræver man er særdeles godt udrustet ? hvis man skal opleve det samme, som i filmen

Præcis! Pikken skal være ret lang, ellers skal den tæt på ikke-eksisterende bluse være meget strammere. 
Men jo "længere/blødere" babser det er, jo kortere kan pikken være ved spansk sådan generelt.

Godt jeg ikke har råd til nye babser :D 

Skriv for alles skyld en anmeldelse hvis det lykkes for dig @Cords og spørg hende om hendes ikke-bluse findes i XL og hvor hun har købt den. Så gi'r jeg et lille tilskud på mobilepay til dit næste besøg <3 
Laver ikke fis. Er det frækkeste cum-shot jeg har set siden før Pandemien! Jøsses!
Tak :P

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg

Øh jamen
skal det da være på præcis den måde det vises på i film-klippet ??

Ellers har jeg da for mange år siden prøvet det sammen med en veludrustet kæreste, hun lå på ryggen og jeg sad overskrævs henover hendes mave (uden at mase hende), kørte pikken mellem brysterne på hende, mens jeg maste dem sammen med hænderne.

Kom vist til at sprøjte hende lidt i ansigtet :shock:

Et hyggeligt lille minde

Tom

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair

Hun har bare ikke så gode anmeldelser . Tvivler også på om videoen nu også er med hende.

Hvorfor skjule ansigt i videoen, når nu der er ansigt på alle billeder ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...