NicosRejse 20 Skrevet 30. April, 2022 Mange kvinder tilbyder en session med urin og enkelte scat (ingen at delene er umiddelbart noget for mig). Til gengæld så jeg for nyligt en video med en kvinde, der i forbindelse med et bj kastede op med vilje og så ellers forsatte mellem blow og hj og det gjorde mig sku nysgerrig. “Sick fuck” I know Har kunne finde et par gamle opslag, men det ser ud til ikke at være aktuelt længere. Så hvem kunne man forsøge at hive haft i, som stadig er aktive, og muligvis tilbyder denne service eller som kunne være villig til at prøve og give det et forsøg (på enten pik eller dildo). Det er ikke fordi jeg tænker, at nogen skilter med, at de tilbyder bræk/puke (lad os kalde det hvad det er) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 30. April, 2022 (edited) @NicosRejse De kvinder der tilbyder det annoncerer sjældent med det, og nogle af disse ønsker heller ikke at det bliver nævnt i anmeldelser fordi det er så meget en niche at det skræmmer flere væk end det tiltrækker. Mit tip til dig er at gøre et grundigt forarbejde og - lødigt - beskrive din fantasi i dialogen med kvinder der reklamerer med "gagging". Nogle vil have "skjult menu" der udvider dét koncept. Eventuelt "ved kemi". Det betyder en del især hvor tyk din pik er - også. Og hvor lang. Og hvor hård. Og hvordan du lugter bag bollerne... og alt muligt andet. Altså gætter jeg på. Jeg har haft to i min karriere som glædespige til hvem jeg har tilbudt det - fordi det med lige præcis dem var et hit og noget der udviklede sig over en længerevarende relation. Ellers er jeg slet ikke til hverken at dominere eller blive domineret. Dette var dog i mine yngre dage hvor jeg stadig eksperimenterede lidt med dit og dat for at finde ud af hvad jeg egentlig var til. Det viste sig at jeg dybest set er røvkedelig og vanilla, og er lidt nødt til at "snylte på andres fetisher og fantasier" hvis der skal være andet end nærværende intim kærestesex Så... søg på gagging. Besøg hende et par gange og foreslå forsigtigt om I kan udvikle det lidt. Ellers bliver det nok svært at finde sådan flere at vælge imellem. Det vil være mit råd til dig God jagt, og god fornøjelse Kærligst, Eva Redigeret 30. April, 2022 af Eva Nadine 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NicosRejse 20 Skrevet 30. April, 2022 Eva Nadine skrev, for 57 minutter siden: @NicosRejse De kvinder der tilbyder det annoncerer sjældent med det, og nogle af disse ønsker heller ikke at det bliver nævnt i anmeldelser fordi det er så meget en niche at det skræmmer flere væk end det tiltrækker. Mit tip til dig er at gøre et grundigt forarbejde og - lødigt - beskrive din fantasi i dialogen med kvinder der reklamerer med "gagging". Nogle vil have "skjult menu" der udvider dét koncept. Eventuelt "ved kemi". Det betyder en del især hvor tyk din pik er - også. Og hvor lang. Og hvor hård. Og hvordan du lugter bag bollerne... og alt muligt andet. Altså gætter jeg på. Jeg har haft to i min karriere som glædespige til hvem jeg har tilbudt det - fordi det med lige præcis dem var et hit og noget der udviklede sig over en længerevarende relation. Ellers er jeg slet ikke til hverken at dominere eller blive domineret. Dette var dog i mine yngre dage hvor jeg stadig eksperimenterede lidt med dit og dat for at finde ud af hvad jeg egentlig var til. Det viste sig at jeg dybest set er røvkedelig og vanilla, og er lidt nødt til at "snylte på andres fetisher og fantasier" hvis der skal være andet end nærværende intim kærestesex Så... søg på gagging. Besøg hende et par gange og foreslå forsigtigt om I kan udvikle det lidt. Ellers bliver det nok svært at finde sådan flere at vælge imellem. Det vil være mit råd til dig God jagt, og god fornøjelse Kærligst, Eva Eva! Du fortjener jo virkelig prisen som “årets ven i nød” Det er så fantastisk hvordan du altid tager dig (god) tid til at hjælpe os fortvivlede (og liderlige) mænd - det er helt oprigtigt mega værdsat Tak! Kærligst, Din største fan ;) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 30. April, 2022 NicosRejse skrev, for 2 minutter siden: Eva! Du fortjener jo virkelig prisen som “årets ven i nød” Det er så fantastisk hvordan du altid tager dig (god) tid til at hjælpe os fortvivlede (og liderlige) mænd - det er helt oprigtigt mega værdsat Tak! Kærligst, Din største fan Jamen jeg synes fra det allerhelligste sted i mit indre liderbasse-tempel at alle fortjener et godt sexliv. Også selvom jeg ikke er involveret Der er bare sådan "insider-tips" og "cowboy-tricks" jeg måske forstår fra den anden side, der måske kan glæde nogen. Så hvis jeg lige skal bruge et par minutter af min tid til en overspringshandling der glæder nogen, så sover jeg bare bedre om natten end hvis det er noget ligegyldigt på Netflix eller lign. Så det er i virkeligheden dybt egoistisk Tak uanset 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NicosRejse 20 Skrevet 27. Maj, 2022 Ingen forslag til en GP, der kunne tilbyde pukejob? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest … And Justice for All Skrevet 28. Maj, 2022 Eva Nadine skrev, den 30.4.2022 at 10:56:Det betyder en del især hvor tyk din pik er - også. Og hvor lang. Og hvor hård. Og hvordan du lugter bag bollerne... og alt muligt andet. Og der skal vel ikke lugte ret godt bag bollerne, hvis det handler om at få kvinden til at kaste op, eller…? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 29. Maj, 2022 (edited) … And Justice for All skrev, for 12 timer siden: Og der skal vel ikke lugte ret godt bag bollerne, hvis det handler om at få kvinden til at kaste op, eller…? Øhm... du citerer mig for ingenting og stiller et spørgsmål. Jeg er forvirret Men hvis spørgsmålet er til mig, er mit svar: Jeg ved intet om bag-bollerne-lugt som trigger til opkast. Mine gæster er uden undtagelse helt grundigt nyvaskede overalt, bl.a. pga. sporadisk parfume allergi, men også fordi jeg foretrækker helt piv-rene mænd udenpå, omend lejlighedsvist beskidte mellem ørerne Jeg tilbyder ikke gagging/opkast selv, så jeg kan ikke rigtigt bidrage med noget her andet end generel information og hvad jeg har observeret blandt kolleger ad åre. Resten er kvalificeret gætværk Mit gæt er, at blot fordi man tilbyder gagging, opkast eller alt muligt andet, betyder det vel ingenlunde at man har lyst til at brække sig over ilde lugt, sådan i ægte forstand?! Det hænger vist ikke sammen nødvendigvis. Men her må andre med erfaring jo kunne bidrage med mere end gætværk, tænker jeg? Altså hvis de har mod på at udstille sig halv-offentligt, hvilket jeg betvivler vil være tilfældet for ret mange Kærligst, Eva Redigeret 29. Maj, 2022 af Eva Nadine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest … And Justice for All Skrevet 29. Maj, 2022 @Eva Nadine - min indspark var ment humoristisk. Jeg går klart ud fra at du hentydede til at man skal have god hygiejne. Men lige netop med den ydelse, så vil opkastningsfornemmelsen nok hurtigere komme, hvis det modsatte var tilfældet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg