HansLan 2 Skrevet 29. September, 2013 Er der nogen, der har erfaringer med Linea fra Vejle? Findes bl.a. på voksenlisten http://www.voksenlisten.dk/ung-smuk-studine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3415 Skrevet 29. September, 2013 har skrevet med hende, men hun ville ikke mødes :!: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
larokka 162 Skrevet 29. September, 2013 Har også skrevet lidt med hende og sendte billed og så stoppede kontakt. Synted det er mærkeligt så meget hun søger at hun ikke har fundet det hun leder efter Men helt okay at være kræsen :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ibrenecairo 11 Skrevet 29. September, 2013 Jeg har været der, rigtig sød pige, dejlige former og god behandling :mrgreen: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HansLan 2 Skrevet 1. Oktober, 2013 Hmmm - kan tilslutte mig et par tidligere indlæg. Sender billede - og så stopper interessen. Det er selvfølgelig alles ret at afvise, men virker ufatteligt overfladisk. Så grim synes jeg nu heller ikke, at jeg er... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mor26 146 Skrevet 1. Oktober, 2013 Hmm øv. Sys det er rigtig træls. De få mænd der er okay med at sende billede skal have/fortjener da som minimum en besked om at man beklager men typen ikke lige er hende. Begge parter skal i følge min overbevisning have lov at sige nej. Jeg vil altså ikke hugges i af en som jeg er frastødt af (ja har jeg mødt og afvist) for det er da ubehageligt for os begge. Meeen lyder træls billedudveksling er så unfair fra pigernes side. Her menes selvfølgelig kun de useriøse fakere (antaget at hun er det?) Knus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg