Hop til indhold
Cnnielsen

Kim Thaimassage, lidt kedeligt

Recommended Posts

Bookede en tid hos Kim, Kim Thaimassage  og det gik nemt. Ved ikke helt, hvad der havde fanget mig på hendes annonce. Om det var prisen, eller at hun var lidt ældre. Spurgte via sms, om hun havde selvsiddende på, og hun svarede nej tilbage. 

Mødte op på adressen, og der sad 3 kvinder, hvor den ene, den kønneste, spurgte om jeg havde en aftale, og bekræftede at det havde jeg med Kim. Det var ikke den kønne der rejste sig, men jeg fik af vide, at jeg skulle følge efter hende, som lige havde rejst sig. Hende jeg fulgte efter, var noget større end på billederne i annoncen, og jeg syntes ikke hun lignede billederne.
Fik smidt tøjet, og betalt for en time FP. Da hun lige var startet på massagen, blev der kaldt på hende uden for døren,og der blev åbnet, og forespurgt om jeg havde booket tid hos Kim, eller hos Pim (tror jeg navnet var). Viste sms med besked fra Kim, og så gik de igen. Ved ikke helt, hvem den anden skulle have været, men håbede lidt, at de ville bytte pige.
Fik massage i 30-40 minutter,og den var ikke noget specielt, og der var ingen pirring overhovedet. Derefter skulle jeg vende mig om, og FP skulle til at starte. Hun spurgte hvorfor jeg havde spurgt til selvsiddende, og fortalte at jeg syntes det var frækt, og så godt ud. Så hev hun et par ud af skuffen, og tog dem på. Mega plus point. Men hun tændte mig slet ikke, selv da hun prøvede med et blow, og hun tog heller ikke initiativ til noget, så det var faktisk rigtig kedeligt, og endte med at jeg selv tog hånden i brug, for at få lidt ud af det, ellers var den ikke blevet stiv
Ved ikke helt hvad jeg havde forventet, udover lidt mere aktion fra hende måske. 
Nu fik jeg prøvet det, og kommer ikke igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cnnielsen skrev, for 13 timer siden:

men håbede lidt, at de ville bytte pige

Det skulle du nu ikke have håbet på.

Pim har fået meget dårligere anmeldelser end Kim. Så det er nok ikke et go-to sted!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...