Hr Lille Niels 770 Skrevet 29. April, 2022 Nannas Hjørne er kendt blandt debatørerne på eroguide og i denne weekend er hun på besøg i København. Tak for det. https://annoncelight.dk/showad/280910 Min hovedinteresse er GFE og det mestrer hun. Egentligt var det vi foretog os meget ordinært, kys, gensidig oral, kæleri, sex og er også på “menuen”, andre steder i byen. Men kombinationen af udførelse, nærvær, intensitet, humor, indlevelse og empati er sjældent udsøgt. Lige fra første øjeblik var den gensidige kemi fantastisk, med glimt i øjet og underspillet liderlighed tog hun i mod og gav igen. Jeg synes at hun er skøn og hendes billeder er i fuldstændig overensstemmelse med hvad man møder, en naturlig pige med skønne former og når man som jeg tænder på det udseende, ja så er det nemt at komme i stødet hos Nanna. Tak for fantastisk fredag formiddag. @Nannas Hjørne Jeg håber snart at se dig i byen igen. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 29. April, 2022 @Hr Lille Niels Mange tak for skrivet, det var en kæmpe fornøjelse, at møde dig. Der er heldigvis intet som er ordinært, når man er to sammen som nyder og indlever sig i oplevelsen. Det var så lækkert Tiden er jeg ikke helt så meget Herre over, men jeg har i hvert fald lyst til et gensyn med byen og dens dejlige mandfolk, tak for den varme modtagelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ebden_jj 1180 Skrevet 29. April, 2022 (edited) YES!!! Har ikke mødt Nanna, men den her beskrivelse altså.... "Jeg er en varm pige og helt enormt kysseglad. Jeg er den jeg er, og jeg har bare lyst til, at vi smide alle bekymringer og gøremål ud af vinduet, når vi er sammen og begraver os i hinanden, i nydelse, i latter og begær. Vigtigst af alt så er jeg totalt en pleaser. Det giver mig enorm tilfredsstillelse at sutte pik, og lige her behøver jeg ikke være beskeden: Jeg er fandens god til det. Jeg går op i at føle ind på, hvad der sender lige dig i himlen - og så elsker jeg bare at få en hård pik i min stramme røv. Her behøver man aldrig holde igen. Derudover er jeg totalt reel, nede på jorden, fornuftig og afslappet - det ville være skønt hvis du var det samme. Jeg har ikke et menukort, men lidt nøgleord kan være nærvær, gfe, dybe kys, dybe våde blowjobs, facefuck, facial, rimming, prostate massage, smæk, blindfold, massager som kan mærkes, B2B, fodfetish...." ... Det burde simpelthen sættes i ramme som skoleeksempel på hvordan man skriver en kontaktannonce! Det går i hvert fald lige ikke pikken på Ebden... Det virker selvstændigt, troværdigt, og det virker ÆRLIGT. Ikke alt det der "åh baby, kom og knep mig hårdt i min altid våde pussy, 24/7 party....bla bla bla..." Det er sååååå gennemskueligt og kedeligt. Redigeret 29. April, 2022 af Ebden_jj 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
woolfman2 60 Skrevet 29. April, 2022 Oj, det låter som en härlig kvinna. Tack för beskrivningen av ditt besök. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Todd 47 Skrevet 29. April, 2022 Det er altid en fornøjelse at besøge Nanna Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hans69 445 Skrevet 29. April, 2022 (edited) Øv hvor er jeg bare ked af at måtte anbefale @Nannas Hjørne , hun er bare så sød at hun burde bo i min lomme, men når det nu er gjort, så forspilder i jeres chance hvis I ikke slår til, sidst tog det mig det meste af et halvt år før det lykkedes at få en aftale i stand. Nanna er med på den værste, det kan I læse om andetssted, men hun kan også være bare en sød og lækker elskerinde og dejlig at snakke med, gerne om sex, men også om andet, eneste problem, du bestiller altid for kort tid Dog spurgte hun mig 10 min. før tid om vi lige skulle gi’ den et skud mere, det var så mig der måtte melde pas. @Nannas Hjørne , det kommer ikke til at ske igen, allerede i bussen var jeg så klar igen og håber ikke der går så lang tid igen før vi ses Redigeret 29. April, 2022 af Hans69 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg