Hop til indhold
cassanova

CHILI66, Esbjerg , høj standard i forhold til prisen!

Recommended Posts

CHILI var i Esbjerg for et par uger siden. Jeg skulle naturligvis aflægge hende et besøg da hun har flere fine anmeldelser i bagagen. Aftalte en time til 1500 kroner. Hun er en sindsoprivende flot pige , hun er ikke en lille nipsting hvilket i min optik er positivt. Hun er slank og atletisk muskuløs , flotte hænder og fødder og ikke mindst smukke øjne i et smukt ansigt, hun udstråler bare sundhed afspejles i nøddebrune glatte hud. Vi startede med en halv times Body to Body massage , hvilket blev super godt udført med indlevelse. Herefter sexakten som var en mere blandet oplevelse, hun kunne være mere initiativrig . Jeg blev hurtigt klar over at jeg selv måtte overtage styringen hvis jeg skulle hele vejen rundt som jeg gerne vil. Hun gir et rigtigt godt blowjob. Afsluttede med doggystyle, hold da kæft en flot bagdel . Hun er helt sikkert et besøg værd og jeg glæder mig til et gensyn. Hun er ikke sart. GFE oplevelsen var super god.

Del dette indlæg

Link til indlæg
cassanova skrev, for 4 timer siden:

CHILI var i Esbjerg for et par uger siden. Jeg skulle naturligvis aflægge hende et besøg da hun har flere fine anmeldelser i bagagen. Aftalte en time til 1500 kroner. Hun er en sindsoprivende flot pige , hun er ikke en lille nipsting hvilket i min optik er positivt. Hun er slank og atletisk muskuløs , flotte hænder og fødder og ikke mindst smukke øjne i et smukt ansigt, hun udstråler bare sundhed afspejles i nøddebrune glatte hud. Vi startede med en halv times Body to Body massage , hvilket blev super godt udført med indlevelse. Herefter sexakten som var en mere blandet oplevelse, hun kunne være mere initiativrig . Jeg blev hurtigt klar over at jeg selv måtte overtage styringen hvis jeg skulle hele vejen rundt som jeg gerne vil. Hun gir et rigtigt godt blowjob. Afsluttede med doggystyle, hold da kæft en flot bagdel . Hun er helt sikkert et besøg værd og jeg glæder mig til et gensyn. Hun er ikke sart. GFE oplevelsen var super god.

Tak for et pænt indlæg, men den burde nok have været i gruppen med thai vil jeg tro, da den mangler oplevelser fra Esbjerg i stor grad når man tænker på hvor mange Thaier der har annoncer i netop Esbjerg, uden nogen anmeldelser kommer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besøgt denne skønne pige, og fik en fræk og dejlig oplevelse med masser af kys og fræk sex…, det eneste Thai der var over mit besøg var hendes nationalitet, mens sex osv. var men dybe tungekys og masser af service….,

Jeg kommer bestemt igen…, mit besøg var sidste gang hun var i Aarhus…….

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...