Hop til indhold

hjælp fik kun halv adresse

Featured Replies

Skrevet

jeg bestilte i dag tid hos denne kvinde SEXY GIRL IN HVAM / AALESTRUP :TEL 91624964 - Annoncelight aftalen var at jeg skulle ringe igen når jeg var 10 minutter væk derfra. fik kun at vide at adressen var hvam/ålestrup. Kan det være andet end viborgvej 59? hun skrev tilbage anden gang det samme med 10 minutter da jeg spurgte efter mere nøjagtig adresse. vil virkelig sætte pris på jeres hjælp. jeg er liderlig som bare pokker

Skrevet

PAS NU PÅ at liderlighedden ikke fører til hovedet i vægen handlinger!

Efter lidt søgen på krak.dk findes der en "gl Viborgvej" i Hvam stationsby lidt fra Ålestrup.

Skjold.

Skrevet
TordenSkjold skrev, for 4 minutter siden:

PAS NU PÅ at liderlighedden ikke fører til hovedet i vægen handlinger!

Efter lidt søgen på krak.dk findes der en "gl Viborgvej" i Hvam stationsby lidt fra Ålestrup.

Skjold.

så må det enten være gl viborgvej 59 eller 88. kender du noget til en af de steder?

Skrevet
Vendelboen skrev, for 41 minutter siden:

Hvad er problemet egentlig ?

Du får jo adressen , når du er 10 min. derfra ?

Det er jo så lige spørgsmålet om jeg gør det. ville nødigt køre forgæves helt fra Nørresundby

Skrevet
Vendelboen skrev, for 42 minutter siden:

Hvad er problemet egentlig ?

Du får jo adressen , når du er 10 min. derfra ?

har før kørt til esbjerg forgæves. skrev og ringede flere gange. 2 dage efter skrev hun adressen. men da var jeg ligesom kørt hjem igen

Skrevet

Hos mig får man også kun en halv adresse, og jeg ville blive stjernetosset hvis nogen prøvede at gætte resten herinde. Når adressen ikke er oplyst i annoncen, skal den ikke deles, hverken på nettet eller andre steder.

Skrevet

no. 88 er udenfor byen den anden ligger lige i den ene ende af byen ikke specielt diskret jeg aner ikke hvad der er på adresserne men generelt er det ikke et område af interesse det plejer ikke være det mest interessante område men nogle gange kan man vel være heldig

Skrevet
gøffe skrev, for 1 minut siden:

no. 88 er udenfor byen den anden ligger lige i den ene ende af byen ikke specielt diskret jeg aner ikke hvad der er på adresserne men generelt er det ikke et område af interesse det plejer ikke være det mest interessante område men nogle gange kan man vel være heldig

jeg aner ingen gang om det er gl viborgvej. kan jo være mange steder vill jeg mene. tror det er samme person som sendte mig adressen to dage efter jeg holdt i esbjerg og ventede på adressen

Skrevet
Liv skrev, for 5 minutter siden:

Hos mig får man også kun en halv adresse, og jeg ville blive stjernetosset hvis nogen prøvede at gætte resten herinde. Når adressen ikke er oplyst i annoncen, skal den ikke deles, hverken på nettet eller andre steder.

Og fornuftigt nok også imod reglerne her på EG. 

Skrevet
Liv skrev, for 4 minutter siden:

liv er bare det, at jeg ikke er interesseret i at køre 150 kilometer forgæves og derefter 150 hjem igen med uforrettet sag. tror det er den samme person, som først sendte mig adressen 2 dage efter at jeg havde kørt til esbjerg forgæves. så tænker du nok hvorfor ikke finde en anden lol, men nu er det altså hende min liderlighed var rettet imod haha

Skrevet

det er det sikkert, det lugter lidt af bagmænds styret lokationer men det kan selvfølgelig være forbedret de sidste måned/år uden vi andre har opdaget det :)

Skrevet
findomaddict skrev, for 6 minutter siden:

liv er bare det, at jeg ikke er interesseret i at køre 150 kilometer forgæves og derefter 150 hjem igen med uforrettet sag. tror det er den samme person, som først sendte mig adressen 2 dage efter at jeg havde kørt til esbjerg forgæves. så tænker du nok hvorfor ikke finde en anden lol, men nu er det altså hende min liderlighed var rettet imod haha

Det er nu engang den risiko man er nødt til at løbe nogen gange. Hvis der ikke er adresse på annoncen er det strengt forbudt som andre også nævner at dele adresser, hvilket man jo godt kan forstå.

Og hvis du fik en adresse, hvordan vil du så være sikker på at denne adresse vil være korrekt?

Skrevet
Bommer skrev, for 1 minut siden:

Det er nu engang den risiko man er nødt til at løbe nogen gange. Hvis der ikke er adresse på annoncen er det strengt forbudt som andre også nævner at dele adresser, hvilket man jo godt kan forstå.

Og hvis du fik en adresse, hvordan vil du så være sikker på at denne adresse vil være korrekt?

har nu aldrig oplevet at få udleveret en forkert adresse. de er j også interesseret i at tjene penge. vil sikkert også nok have fået adressen men skal på arbejde i morgen og har ikke tænkt mig at overnatte i bilen et tilfældigt sted omkring viborg håbende på at jeg eventuelt modtager en adresse i en radius af 100 kilometer, men tak for hjælpen. liderligheden har foretaget sig

Skrevet
gøffe skrev, for 14 minutter siden:

det er det sikkert, det lugter lidt af bagmænds styret lokationer men det kan selvfølgelig være forbedret de sidste måned/år uden vi andre har opdaget det :)

ja. man kan bare blive så grr liderlig når man tænker på de der flotte store babser og dejlig røv, som min økonomilærer på CBS engang sagde. ingenting er så flot som en negerkvinde på et hvidt lagen. han var også et svin men tænk dig halvdelen af pigerne kom han i bukserne på. kan nu bare ikke lige foregive den stil som han lagde for dagen. ikke lige mig

Skrevet
findomaddict skrev, den 28.4.2022 at 19:52:

ja. man kan bare blive så grr liderlig når man tænker på de der flotte store babser og dejlig røv, som min økonomilærer på CBS engang sagde. ingenting er så flot som en negerkvinde på et hvidt lagen. han var også et svin men tænk dig halvdelen af pigerne kom han i bukserne på. kan nu bare ikke lige foregive den stil som han lagde for dagen. ikke lige mig

Hold da op en heldig underviser!

Måske er det dét de unge kvindlige studerende vil have? En person der taler om kvinder lige ud af posen?

Skrevet

Der er 2 måske 3 adresser på Gl Viborgvej ved Hvam. Jeg ved ikke om alle 3 stadig er aktive. Derfor min usikkerhed. 

Skrevet
deralte skrev, for 14 minutter siden:

Der er 2 måske 3 adresser på Gl Viborgvej ved Hvam. Jeg ved ikke om alle 3 stadig er aktive. Derfor min usikkerhed. 

Tak for et brugbart svar deralte, men hun ringede mig op et par dage efter og spurgte hvorfor jeg ikke kom. jeg lod hende forstå at jeg kun havde en halv adresse (er ikke engang sikkert det har noget med gl. Viborgvej at gøre. hun knevrede og skældte ud i 10 minutter om hun ikke havde tid indtil hun forstod at der er mere end en bolig i et større område. hun fortalte derefter at hun snart flyttede et andet sted hen. jeg sagde lad mig få den adresse så kan jeg forberede mig, men så startede det bagfra

Redigeret af findomaddict

Skrevet
findomaddict skrev, den 1.5.2022 at 21:57:

Tak for et brugbart svar deralte, men hun ringede mig op et par dage efter og spurgte hvorfor jeg ikke kom. jeg lod hende forstå at jeg kun havde en halv adresse (er ikke engang sikkert det har noget med gl. Viborgvej at gøre. hun knevrede og skældte ud i 10 minutter om hun ikke havde tid indtil hun forstod at der er mere end en bolig i et større område. hun fortalte derefter at hun snart flyttede et andet sted hen. jeg sagde lad mig få den adresse så kan jeg forberede mig, men så startede det bagfra

Der er vidst kun adresser i Hvam, jeg skriver dem fordi pigerne normalt skriver dem i annoncen, det er gl.Viborgvej 28 og 88 og så har der været lidt i nr 59

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.