Hop til indhold
Tyren6

Tartar, Appel, Sara eller June

Recommended Posts

Nogen som måske har været forbi flere af disse spændende piger? Hvis man skulle rate ud fra 3 kriterier, hvor ville man så gå hen ?

1) Udseende

2) Sexy og udstråling 

3) Før eller efterfølgende massage

Har personligt kun været hos Tartar, som jeg tidligere har beskrevet. En super all-round oplevelse på alle 3 parameter, som varmt kan anbefales. Men nu er jeg nysgerrig på om de andre, mon kan leve op til det ?

https://annoncelight.dk/showad/333025

https://annoncelight.dk/showad/333459

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og Tatar

men vi har jo alle forskellig smag. Kan se at flere roser Apple som er buttet, det er ikke lige mig, og jeg roser Tatar som er petit, det er der så mange andre som ikke syntes om. Smag er meget forskellig.

fik en dejlig behandling af Tatar, men søg på deres navne og du finder flere anmeldelser

Redigeret af Mr1time

Del dette indlæg


Link til indlæg
Badboyfyn skrev, den 28.4.2022 at 12:59:

Jeg har været ved june to gange hun giver rigtig god massage og jeg synes hun har en rigtig dejlig krop og så er hun bare så sød og venlig :) 

Kan man nøjes med massage delen alene?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tatar er den kønneste og Appel er den frækkeste :)

Sara og June har jeg ikke prøvet endnu.

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg

Wouw,

Besøgte Sara i går, hvilken oplevelse, havde lavet aftale på telefonen, der var ikke andre end mig i huset, ud over tre dejlige tøser.

Havde lavet forespørgsel om rim job, og det skal jeg da love for jeg fik, havde jeg ikke stoppet hende, var jeg blevet hudløs bagi, men skønt var det, hun har en dejlig krop 

hvis man som jeg er til " de tynde", brysterne trænger til lidt fyld, men hun giver det skønneste dybe blowjob og hun fik mig helt op og ringe da hun red mig, afsluttede med blow, som hun tog

imod meget dybt, gav hende lidt problemer. Skøn pige, som jeg kun kan give min bedste anbefaling, 

PS: Hun er i DK 6 uger endnu, så giv hende et besøg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen så er det afgjort......mit næste besøg bliver hos Sara, så jeg takker for anmeldelser og link :).

Jeg har set hende da hun åbnede for mig, en dag hvor jeg skulle besøge Apple. Syns hun så ret godt ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
captain2 skrev, den 25.5.2022 at 17:46:

Wouw,

Besøgte Sara i går, hvilken oplevelse, havde lavet aftale på telefonen, der var ikke andre end mig i huset, ud over tre dejlige tøser.

Havde lavet forespørgsel om rim job, og det skal jeg da love for jeg fik, havde jeg ikke stoppet hende, var jeg blevet hudløs bagi, men skønt var det, hun har en dejlig krop 

hvis man som jeg er til " de tynde", brysterne trænger til lidt fyld, men hun giver det skønneste dybe blowjob og hun fik mig helt op og ringe da hun red mig, afsluttede med blow, som hun tog

imod meget dybt, gav hende lidt problemer. Skøn pige, som jeg kun kan give min bedste anbefaling, 

PS: Hun er i DK 6 uger endnu, så giv hende et besøg

Er der ekstrapris for det - og hvad koster det i så fald?

Del dette indlæg


Link til indlæg
niskanen skrev, den 26.5.2022 at 22:34:

Er der ekstrapris for det - og hvad koster det i så fald?

Nix, hun slikkede mig i over 15 min, så skønt hun bruger den tunge, 1200 for en time med fuld pakke , blow uden kondom.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der ved om man kan mixe pigerne hvis man har  lyst til to på én gang?......Feks Apple og Sara.

Nogen der har prøvet det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 23 minutter siden:

Nogen der ved om man kan mixe pigerne hvis man har  lyst til to på én gang?......Feks Apple og Sara.

Nogen der har prøvet det?

Tag dog alle fire... ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi Sara idag, dejligt besøg med rimjob, blow, 69, flere stillinger og cim. Alt var som det skulle være, der var ikke noget at udsætte på hendes behandling, væremåde og udseende. 
men stadigvæk vil jeg alligevel nok besøge Tatar igen for 7 gang næste gang, har en super kemi med hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte også Tatar for en uge siden. sød og serviceminded pige....har også haft en trekant med 2 andre piger på adressen i Lunde....hmmm....synes alligevel nok bare, at mange af disse thaipiger desværre er alt for blide og engleagtige i deres måde at have sex samt i deres udstråling.

Mangler simpelthen meget mere personlighed og mindre pleaser-gen.......Dirty Jenny jeg besøgte i Odense, havde lidt mere personlighed og var meget mere på i sex-akten. Mere kant, tak......ja, sådan er vi jo så forskellige.....heldigvis!;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg.besøgte June i fredags - meget sød pige med mega flot krop ! Kom for massage og håndtrold- men hun er lækker med flotte bryster og flot mis. Nøjedes med det jeg kom for, men hun var nærmest skuffet over jeg ikke dyrkede sex med hende - ville også gene men min `religion` forbyder mig det :biggrin:! Billeder er klart af hende og hun er en smuk kvinde - kommer gerne igen :x

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...