Hop til indhold
Guest Aalborg

Amazing Original Thai Massage, Herning

Recommended Posts

Guest Aalborg

Hej alle sammen

Er der nogen af jer, der har erfaringer med Amazing Original Thai Massage i Herning m.h.t. ydelser, happy ending og evt. priser?

Pigerne på hjemmesiden ser i hvert fald brugervenlige ud - hvis det da ikke bare er en arrangeret opsætning :twisted:

Tak for hjælpen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle sammen

Er der nogen af jer, der har erfaringer med Amazing Original Thai Massage i Herning m.h.t. ydelser, happy ending og evt. priser?

Pigerne på hjemmesiden ser i hvert fald brugervenlige ud - hvis det da ikke bare er en arrangeret opsætning :twisted:

Tak for hjælpen.

Hej Aalborg.

Kan sige at billederne ikke lyver hvordan lokalerne ser ud.

Du skal ikke forvente andet end massage der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du får en rigtig god massage - men absolut ingen mulighed for happy ending eller andet.

Har selv været der et par gange - og der står et stort skilt med at man skal beholde sine underbukser på og alle former for seksuel tilnærmelser vil resultere i bortvisning.

Men finder du et sted i herning der tilbyder happy ending - så giv lyd :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej det er skam muligt at få massage med afslutning hos Dok-Koon i Bredgade i Herning, dog kun hj. Men hende selv der er sød og charmerende ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej det er skam muligt at få massage med afslutning hos Dok-Koon i Bredgade i Herning, dog kun hj. Men hende selv der er sød og charmerende ;)

Hvornår fik du det ? :)

Altså for nyligt, eller ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvornår fik du det ? :)

Altså for nyligt, eller ?

Ja det var i sidste uge. Rent faktisk holder jeg mig lidt i ro mht at få massage der, da "lille fighter" hver gang tager styringen og dermed gør mine besøg lidt dyrere end bare 300 kr til massage ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor meget kommer du af med og hvordan kom i ind på hj?

Jeg har aldrig fået ekstra derinde, men sidst jeg var der, var det første hun gjorde, at trække underbukserne af mig :lol:

Jeg er ikke så vild med selv at spørge, jeg synes det er bedst de selv spørger....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa :)

Er der nogen der ved om Dok-Koon i Bredgade har lukket. Deres hjemmeside virker ikke :(

Kommer snart til Herning, og vil da gerne vide om der stadig er mulighed for en god gang massage efterfulgt af et HJ :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa :)

Er der nogen der ved om Dok-Koon i Bredgade har lukket. Deres hjemmeside virker ikke :(

Kommer snart til Herning, og vil da gerne vide om der stadig er mulighed for en god gang massage efterfulgt af et HJ :)

Jeg vat i Herning for 3-4 uger siden, og der havde de et reklame skilt ude.

Men om der er sket ændringer siden da ved jeg ikke noget om.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vat i Herning for 3-4 uger siden, og der havde de et reklame skilt ude.

Men om der er sket ændringer siden da ved jeg ikke noget om.

Kan i ikke lade være med at blade de 2 steder sammen da denne tråd er om - Amazing Original Thai Massage, Herning- og ikke om Dok-Koon

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...