cle 9 Skrevet 28. September, 2013 Er der nogen der kender noget til AON Wellness på Sønderbrogade i Horsens? Er det en thaimassageklinik? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denventende 103 Skrevet 29. September, 2013 Hej Tror du skal regne med at det er Thai massage, men har ikke selv været der. Fandt et link til lokalavisen http://onsdagsavisen.dk/?lopper=2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Patrick 69 91 Skrevet 23. December, 2014 Er der så nogen der ved hvad der bliver tilbudt af ekstra , kan kun finde en der har fået B2B , alle andre siger at man ikke kan få ekstra ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gaffer Skrevet 23. December, 2014 Ikke mindre end 9 Thaimassage steder i Horsens, super. Så er det lige med hvilken man får den bedste massage hos. Der var engang en ældre Thaikvinde i en kælderbutik på Amaliegade - lige over for pølsevognen på parkeringspladen - hun forstod at give massage. Det er ikke lykkedes mig siden hen af finde hende. Er der nogen der ved noget. Når jeg går på Thaimassage klinik gider jeg sjældent sex, så det gælder om at finde den bedste massage til pengene. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg