Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Var en tur forbi Mao i søndags. Havde bestilt en times blid (nusning) oliemassage med HJ som afslutning til 700 kr.

Jeg slappede fuldstændigt af den time. Dejlig nusning af hele kroppen, fræk pirring af nosser med jævne mellemrum :P.

Et herligt HJ til sidst, som fik mig til at komme helt vildt. :rolleyes:.

Mao er en lille buttet moden thai dame med vistnok store bryster (hun var ikke nøgen) og gråhåret. Hvis man ikke er til det, så find en anden.

Jeg aner ikke hvad hun ellers tilbyder, jeg spurgte ikke, så hvis du vil vide det, så ring og spørg ;).

https://annoncelight.dk/showad/330378

Skrevet

Hun tilbyder FP. Godt øko blow - så hun kan nogle ting... Men det er da rigtigt at hun ikke er indbegrebet af en lille thai. ...

• 1 month later...
Skrevet

Var forbi i går

Fik en god hård massage, hun kan noget med hænderne og arme, kan stadig mærke det ☺️ Og en fin afslutning

Alt i alt en dejlig oplevelse

Jørn

• 2 months later...
Skrevet

Hendes bryster er en stor B-skål eller lille C-skål.

Dejlige at massere og hun kan godt lide at få slikket vorterne, nive dem let eller bide dem let..

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.