Hop til indhold

Sugardaddys eller skærm onanister?

Featured Replies

Skrevet

Jeg er nysgerrig på jeres vinkel og erfaringer på denne her:

Jeg oplever rigtig tit på SD at en korrespondance dør når der bliver sat dato på et møde :mellow:.

Korrespondancen er rigtig fin, rammerne er afstemt og så ud af det blå......hyletone....flatline.....ja ja og selvfølgelig også blokering, den må vi ikke glemme :lol:.

Jeg har en fornemmelse af at nogle profiler har nok i korrespondancen? At det er den de tænder på?

Jeg skriver ikke dirty talk med en mand jeg ikke kender eller har mødt så synes ikke jeg opfordrer til skærm onani, men man ved jo aldrig :rolleyes:.

Jeg kan se på forskellige anmeldelser osv at det er et velkendt fænomen blandt SB'erne bare at udeblive eller aflyse, men heads up til alle dem med blå bånd: I gør det også!

Men hvad får i/vi ud af det? Det er der at kæden hopper af for mig...

Især nye spillere er helt umulige :wacko:

"Send lige nogle flere billeder på Snap"

Øøøøh....altså jeg har 7 billeder i mit album, du kan da godt få en selfie her og nu hvis du er i tvivl om om det er mig der er mig. Men det er ikke det de vil have......de vil have snacks snaps :huh: og når de billeder udebliver så udebliver korrespondancen.

Er det virkelig SÅ frækt at prøve at få pigerne til at sende billeder? 

Jeg er klar over at der sidder pålidelige, troværdige og skønne SB'er og SD'er bag skærmen også, men jeg har alligevel lidt til at råbe:" Er der en gentleman til stede i lokalet?" 

Knus og god onsdag 

Skrevet

Desværre er der nok ligeså mange plattenslagere hos mændene som hos kvinderne. Mange mænd er sikkert interesseret, men så får de billeder, tager sig en spiller og ja, så er liderligheden klaret for denne gang.

Skrevet

Vil give @Elprebsi ret, der er lige så mange useriøse mænd som kvinder på SD. De piger jeg snakker med, siger i hvert fald det er svært, at lave seriøse aftaler, specielt med nye profiler. Flere mener de ikke tør når det kommer til stykket, eller som Elprebsi skriver, de tager sig en spiller og så videre. 

Har lidt den samme fornemmelse med hensyn til pigerne, er de helt nye på SD, så skal man være overordentlig heldig, hvis derkommer noget konkret ud af det. De fleste skal bare lige se om de kan, og så selvfølgelig vil de bekræftes i, at de er dejlige. 

Redigeret af Æ´Synderjyde

Skrevet
Elprebsi skrev, for 8 minutter siden:

Desværre er der nok ligeså mange plattenslagere hos mændene som hos kvinderne. Mange mænd er sikkert interesseret, men så får de billeder, tager sig en spiller og ja, så er liderligheden klaret for denne gang.

Så når man ikke vil sende frække billeder går de hurtigt videre til den næste? :mellow: jamen det giver god mening......tænker det er samme type som gerne vil køber billeder og videoer og derfor er det blevet et marked på Snap..

Skrevet
Æ´Synderjyde skrev, for 3 minutter siden:

Vil give @Elprebsi ret, der er lige så mange useriøse mænd som kvinder på SD. De piger jeg snakker med, siger i hvert fald det er svært, at lave seriøse aftaler, specielt med nye profiler. Flere mener de ikke tør når det kommer til stykket, eller som Elprebsi skriver, de tager sig en spiller og så videre. 
Harlodt den samme fornemmelse med hensyn til pigerne, er de helt nye på SD, så skal man være overordentlig heldig, hvis derkommer noget konkret ud af det. De fleste skal bare lige se om de kan, og så selvfølgelig vil de bekræftes i, at de er dejlige. 

Jeg spørger altid hvad deres erfaring er som SD. Svarer de at de ingen erfaring har, har jeg et notat i min tlf som jeg sender til dem med do's and don't og ønsker dem held og lykke med deres søgen :D

For pigernes vedkommende handler det nok rigtig nok om bekræftelse.....måske også for mændene....." hvor langt kan jeg gå med den her hapser"? 

Skrevet

Jeg har altid ved den indledende kontakt beskrevet i detaljer hvad jeg søger. hvad jeg er til og hvad jeg forventer.

Jeg gør det samtidigt 100% klart at jeg hverken bliver sur eller fornærmet hvis der er noget man ikke ønsker at sige eller vise.

Jeg er desværre nået i en alder hvor kroppen ikke altid kan leve op til hvad hjerne ønsker af den.

Jeg bruger derfor tid på at skrive og forklare for at finde ud af om der er kemi. Kan simpelthen ikke få den op at stå hvis jeg ikke føler en form for kemi.

Billeder ønsker jeg engang imellem oftest som en kontrol hvis jeg synes der mangler noget.

Men som trådstarter skriver så ja jeg tror 100% på at en stor stor del de bare fisker billeder og frække chats ligesom mange pige annoncer gør.

At det ødelægger det for mage af os både hun og han køn er super ærgerligt.

Skrevet

Jeg har været på SD i et års tid og hold op hvor bruger man meget tid på ingen ting, piger man har en dialog med og pludselig stopper hun eller blokerer, flere gange man laver aftaler om møder, hvor hun bare bliver væk, et par gange har jeg kørt langt uden hun dukker op, derfor stoppede jeg med at søge uden for KBH. Men det skal også siges at jeg har mødt et par virkelig søde og dejlige piger som jeg nyder at være sammen med, så ja på SD er der enormt meget spildtid og det kræver stor tålmodighed og det gælder begge veje.

Men held og lykke med din søgning, håber du finder hvad du søger.

Skrevet

Mænd har altid været jægere. Internettet er bare dagens jagtmarker. Nogle har nok i jagten.;)

Skrevet

@Pianistinden 
Jeg slog mine folder på Sugardaters.dk en kort årrække. Det ændrede sig til en kødbørs med pennevenne-tidsspildere som "the bulk of the batch" og derfor droppede jeg ud efter et par i øvrigt succesfulde år. 
Det var til sidst - for mig - som jeg før har nævnt her: 

Jeg vendte tilbage til tegnebrættet og fik efterhånden "designet" min egen infrastruktur hvorigennem det er lykkedes mig at finde hvad der (for mig) minder mere om "klassisk sugardating" som det var i de gode gamle dage :D omend ikke-monogamisk, før SD blev en slags "Annoncelight.dk - nu med indbakke og pennevenner". 
Den eneste fordelagtige forskel som jeg endte med at kunne få øje på var at man kunne se billeder af de mænd der skrev. 
Jeg gik kold på sekretær-arbejdet og det at skulle hånd-sortere så ufatteligt mange mænd i ja/nej/måske-bunker. 
Og det blev mere og mere almindeligt med pres om at bolle uden kondom billigst muligt. 

Sparring gives og modtages med kyshånd dersom du befinder dig i Københavnstrup eller omegn før Fenrisulven æder Skinfaxe og Ragnarok er over os ;) 

Kærligst, 
Eva <3 

PS: Søg evt. her på Eroguide efter Sukkersød Sirene på medlemslisten... det var mit SD-navn hvorfra jeg herinde skrev en del om mine betragtninger mht. Sugardaters.dk... hvis du er nysgerrig nok til at gå på opdagelse og detektivarbejde ;) 

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet

Queen!

Du har så ret, man bliver jo kontoruddannet udi korrespondancer på SD :wacko:

Jeg tjekker lige dine bevægelser ud når min anmodning om døgn forlængelse bliver godkendt, ellers må rejsekortet i brug og en tur til den store ø, kalendersynkroniseres :D

SD er rigtig nok blevet et udstillings vindue hvor nogen mænd tror de kan shoppe efter behov og uden forudgående præsentation :mellow:

De 5 % gentlemen der er tilbage derinde, kommer åbenbart ikke forbi min profil, eller også har de allerede en babe, hvad ved jeg...

Men lange patter.....det er jeg ved at få over det :huh:.

*Eva for president*

Kram

Skrevet
Pianistinden skrev, for 5 timer siden:

Men lange patter.....det er jeg ved at få over det :huh:

Uh... Hvis du tager et par måneder mere derinde, så skal jeg nok stå i kø :biggrin:

Pianistinden skrev, for 5 timer siden:

*Eva for president*

Jeg er netop bliver republikaner :)

Skrevet
AB455 skrev, for 19 minutter siden:

Uh... Hvis du tager et par måneder mere derinde, så skal jeg nok stå i kø :biggrin:

Jeg er netop bliver republikaner :)

:lol::lol::lol: jeg kan bare kaste dem til dig :lol:

"Uuuh du er så fræk, leg med mine bryster" - stor var hans forbavselse da jeg gav mig til at jonglere med dem...

Skrevet

@Pianistinden 
Vi har allerede ret mange "Queens" herinde :D 
Der er flere både anal queens, deep throat queens, en busty queen og ikke mindst Anja @TheQueen og alle mulige andre Queens.

Jeg har registreret Sexminister.dk sidste år... venter kun på min mors "OK" til at gå "full screw" (høhø) ind i det politisk. 
Men indtil da, så er jeg altså ingens QUEEN... jeg magter ikke ansvaret omend jeg er småfjollet med dine næsegruse roser her og i indbakken :wub: 

Eva Nadine som Sexminister... kan vi blive enige om dét i stedet for Queen... magter ikke det der følger med apanage og image-håndtering for en royal sexarbejder :D 

Tak for hep <3 
Kom snart til Kbh :)

Kærligst, 
Eva 

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet

Jeg glæder mig allerede til at se valgplakaterne, har du valgt et slogan? :lol:

Jeg synes ellers et diadem er passende her og "Leverandør til det Kongelige Danske Hof" det KAN altså noget men en ministerpost er heller ikke at kimse af B) du har min stemme uanset <3

Velbekomme for roser :wub:

Københavnstrup er på to do listen :rolleyes:

Kram 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.