Hop til indhold

Annoncer uden tidspunkt

Featured Replies

Skrevet

Er det kun mig der synes det er irriterende når en pige indrykker en annonce kl. 7 om morgenen "Jeg er i Aarhus tirsdag d. 5". Her kan man så skrive og ringe flere gange i løbet af dag og pludselig engang om eftermiddagen tikker der et svar ind "jeg er først på fra kl 16" :roll:  Så skriver det dog i annoncen!

Skrevet

Nej, det er pisse irriterende. Det er i øvrigt også irriterende, at mange af annoncerne slet ikke er aktuelle lige nu i den by man lige har søgt på. 

En der f.eks. har været i Aalborg på et tidspunkt og kommer igen på et eller andet tidspunkt, men er i Aarhus i dag kommer frem ved søgning i Aalborg lige nu. Og dem er der rigtig mange af, og nogle gange kan det være mere end svært at finde ud af, om hun faktisk er i Aalborg lige nu eller ej. 

Skrevet

Nu ved jeg ikke hvor I søger, men nogle steder, har de en Auto-funktion, der sætter annoncen på ...ligemeget om pigen er på eller ej.

Nogle piger, har måske stedet, et helt døgn, men vil først være "menneske" kl. dit eller dat og bestemmer sig på dagen, nogle glemmer det bare og er sjusket.

Nogle skriver også at de kommer i div byer, og dermed mener at gæsten kan være velkommen til at ringe/skrive om hvornår og så booke en tid når hun er der.

Men meget at forarbejdet med annoncer osv, kan tage meget tid, måske er det ikke hende selv der ordner det, og den der ordner det er måske ligeglad.

Hun/han har fået sine penge.

Forklaringen Kan også være at er pigen sjusket med det ene...kan hun også have en let tilgang til der hedder kundepleje....:ph34r:

Meeen som i mange tråde herinde, så trods vi piger skriver flere udførlige meter i vores annoncer med dit og dat, så kan jer drenge sagtens misforstå det....

Så som hvis man skriver i overskriften...feks:

"Jeg er en kvinde!"

Så får man spørgsmålet: Er du biologisk kvinde?

Nej jeg er et altædene sulten hundyr......:D:D

Skrevet
Lady C.Hex skrev, for 28 minutter siden:

Nogle skriver også at de kommer i div byer, og dermed mener at gæsten kan være velkommen til at ringe/skrive om hvornår og så booke en tid når hun er der.

I rigtig mange tilfælde, så ved pigerne ikke selv på nuværende tidspunkt, hvornår de er i Aalborg igen, men for at gøre opmærksom på, at Aalborg ikke er glemt, så gør de bevidst Aalborg aktuelt, hver gang de er i Danmark. Så I det tilfælde er det slet ikke muligt, at booke en tid.

Man får lige den der “fedt hun er tilbage igen i Aalborg” for dernæst at finde ud af, at hun er i Kolding. 

Men okay - det lærer man selvfølgelig at navigere rundt i, men det er lidt træls en gang i mellem, når man finder ud af, at de første 10 “aktuelle” piger i Aalborg slet ikke er i Aalborg. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.