Hop til indhold

Alexa - Esbjerg - En blandet oplevelse

Featured Replies

Skrevet

Hej

Jeg har ikke den store erfaring med at besøge udenlandske piger. Har primært holdt mig til danske piger. 
Jeg har nu besøgt Alexa i Esbjerg da jeg blev fristet af billederne på hendes annonce og insta. 
Billederne er meget retvisende og hun er en dejlig fitness pige. Hun er sød. 
Jeg bestilte hendes standard pakke til 1500 for en time - og blev grebet af min liderlighed så jeg betalte et tillæg på 500 kr for blow uden og 300 kr for at blive domineret blidt med at blive klemt lidt. Så prisen blev 2300 for en time, hvilket jeg bagefter synes var i overkanten.

Hvad trækker så ned?

Alexa sagde da jeg ankom at afløbet lige var i stykker og jeg ville ikke vende om. Men efter en svedig leg var et bad tiltrængt. Så jeg tænkte nok med pikken. Stedet var et slidt bordel. Havde håbet på mere luksus og mere privat diskret. Det er heller ikke fedt at komme hjem uden bad eller tilbage på job. 
Jeg var ude igen efter 50 minutter og det var også lidt hurtigt i forhold til at jeg betalte 2300 for en time. 
Alexa tager snart hjem -  men hun overvejer at komme igen til sommer. 
Jeg ved ikke om jeg besøger hende igen. Der vil jeg nok foretrække en Dinag som er en super oplevelse hver gang. 

https://annoncelight.dk/showad/332766

Skrevet

Tak for anmeldelsen. En ting er at du ikke kunne komme i bad, men hvad med hende?!

Skrevet
  • Author

Jeg skal dog sige at hun duftede dejligt frisk og at hendes personlig hygiejne virkede høj. 
Hun sagde også at det ville blive fikset senere på dagen. Og at det lige var sket. Hvis jeg havde fået info om manglende bad i sms havde jeg takket nej. Jeg spurgte specifikt ind til bad da jeg bookede tid 2 timer før aftale og det gør også at jeg føler mig en smule bondefanget. Med mindre det skete i mellemtiden. 
Jeg havde dog lidt bekymringer om at besøge en udenlandsk pige frem for dansk omkring kommunikation, om hun er handlet, hygiejne. 
Prisen på 2300 kr for 50 min matcher i hvertfald prisen på de danske piger plus moms, så underbetalt var det ikke. 
Generelt kan man dog godt blive skuffet over lokationerne i denne branche med dårlige badeforhold for kunderne osv. 

Skrevet

Tak for opklaringen om at hun fremstod velsoigneret på trods af problemerne. Lad os håbe hun fikset det :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.