Hop til indhold
Guest Maleren86

Thai Massage, Haarby (Østerbro 38G ?) - pivringe

Recommended Posts

Guest Maleren86

Havde lyst til en rigtig god gang oliemassage og hvad der så eller kan opstå undervejs - og faldt over deres annonce.

https://annoncelight.dk/showad/339817

Efter et opkald fik jeg oplyst at det var 400 kr for olie massage. Jeg spurgte så til adressen, hvilket blev oplyst til "Østerbro 38G". Efter lidt forvirring blev det rettet til "Trunderupvej 8" i Hårby. Så det er nok en "underafdeling"

Vel fremme bød en meget lille, tynd pige mig velkommen og forklarede at det var 500 kr for en times oliemassage. Efter lidt snakken frem og tilbage hvor hun stædigt insisterede hun på 500 - sagde hun ”og 800 kr med hj”.   Jeg sagde jeg kun havde 700 - og det endte det så med.

Efter lidt snak med sig selv om hvilken briks jeg skulle ligge på - indrettede hun den ene til massage og gav mig så en U-formet velourpude til ansigtet. Der var ingen betræk ej heller håndklæde over.
Så hvis du kommer forbi komme du nok til at ligge med mit sved mod dit ansigt 

Rummet var ret køligt så jeg lå nu og småfrøs uden noget over mig. Hun gik så i gang med at gnide min hud. Da hun havde gjort det i 10 minutter foreslog jeg at vi lavede tiden om til 30 minutter, da jeg frøs og det intet med massage havde at gøre.
Det blev hun lidt forvirret over. Jeg sagde hun bare kunne beholde de 700 og vendte mig så om på ryggen.

Hun gnider nu videre på oversiden af benene og efter yderligere 10 minutter kigger hun på uret og udbryder "Nu håndjob". Uden nogen form for optakt eller noget går hun så i gang og det lykkedes da også.

25 minutter efter ankomst går jeg igen og har fået en af de dårligste oplevelser jeg har haft i den her branche. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maleren86 skrev, for 36 minutter siden:

Havde lyst til en rigtig god gang oliemassage og hvad der så eller kan opstå undervejs - og faldt over deres annonce.

https://annoncelight.dk/showad/339817

Efter et opkald fik jeg oplyst at det var 400 kr for olie massage. Jeg spurgte så til adressen, hvilket blev oplyst til "Østerbro 38G". Efter lidt forvirring blev det rettet til "Trunderupvej 8" i Hårby. Så det er nok en "underafdeling"

Vel fremme bød en meget lille, tynd pige mig velkommen og forklarede at det var 500 kr for en times oliemassage. Efter lidt snakken frem og tilbage hvor hun stædigt insisterede hun på 500 - sagde hun ”og 800 kr med hj”.   Jeg sagde jeg kun havde 700 - og det endte det så med.
 

Det er jo samme ejer.

Hende den "meget lille tynde pige" hun var da godt moden/gammel ik?

Jeg har været begge steder -jeg aftaler altid prisen før på sms (med ejeren) de siger altid forskellig pris efter hvem der massere -og det jeg gider ikke!  Ejeren er min fortrukken til at massere -men det gider hun ikke rigtig -men hun ved præcist, hvor og hvordan min krop skal have det... 

Ude i odense pudser hun altid en eller anden hun har gående på mig den sidste time -det er da meget sjovt, men ville helle havde hende hele tiden -men hun siger vi er "venner" og jeg skal give de andre en chance også...

Jeg beder om tæppe/håndklæde hvis det er koldt -de der puder er jo ligeså ulækker med tyndt betræk -ligger altid et håndklæde dobbelt over. Mange thai har et helt afslappet forhold til rent/hygiejnisk;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86
HeresJohnny skrev, 1 time siden:

Også flere red flags du ignorerer. Adresse forvirring, pris forvirring (der ville jeg have vendt om), ingen betræk what da fuck hvor klamt er det lige.

Jeg ved det godt. Men var jeg ikke gået igennem det, havde jeg ikke haft den historie her - og kunnet advare jer andre mod stedet.

Der er en del gode massagesteder, på Fyn. Ofte oplever jeg at det er steder hvor det kun er ejeren, der arbejder.

Alle 3 steder der kan fremsøges på Google i Nyborg f.eks. - er rigtigt gode steder. Det ene helt grønt, de to andre er hj muligt, specielt når man lige har været der et par gange.

Har også lige anmeldt Pim i Middelfart - her fik jeg også en rigtig fin behandling.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi Hårby den den anden eftermiddag. Det var hende den lidt tynde. Ikke meget massage over hendes arbejde, nærmest indsmøring i olie. Hen er ca 40 år. Ok krop med fine bryster. 

Lod det blive ved massagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...