Hop til indhold

Hvor blev danske Dina G mon af

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der ved om Dina G er stoppet i branchen. Hendes annoncer er pludselig forsvundet..

Skrevet
  • Author
Din Emma skrev, for 1 minut siden:

Hun står stadig på kalenderen på sukkerpigerne.dk 

Ok, tak for input. Så arbejder hun måske stadigvæk i branchen. Jeg har skrevet til hende og spurgt, men har ikke modtaget noget svar. Men lad os håbe at hun fortsætter i branchen lidt endnu. 

Skrevet
Din Emma skrev, for 6 timer siden:

Hun står stadig på kalenderen på sukkerpigerne.dk 

Var der ikke brand hos Sukkerpigerne for fjorten dage siden? Captain oprettede en tråd om det d. 14. april, hvor han linkede til en artikel om det. Tråden hedder “Brand hos Sukkerpigerne”.

Skrevet
niels6663 skrev, for 3 timer siden:

Var der ikke brand hos Sukkerpigerne for fjorten dage siden? Captain oprettede en tråd om det d. 14. april, hvor han linkede til en artikel om det. Tråden hedder “Brand hos Sukkerpigerne”.

Jo men der er jo også en “afdeling” i Esbjerg, der mig bekendt heldigvis står der endnu :) 

Skrevet
jnpzx457 skrev, den 25.4.2022 at 23:11:

Er der nogen der ved om Dina G er stoppet i branchen. Hendes annoncer er pludselig forsvundet..

Bliver af?? Hun reklamere da hele tiden med hvor hun er og i hvilken by inde på annoncelight, så hun er da mere end aktiv stadigvæk. Så sent som i dag d 29/4 2022 har hun da annonce på derinde ;-)

Skrevet
  • Author
youngatheart skrev, for 8 timer siden:

Bliver af?? Hun reklamere da hele tiden med hvor hun er og i hvilken by inde på annoncelight, så hun er da mere end aktiv stadigvæk. Så sent som i dag d 29/4 2022 har hun da annonce på derinde ;-)

Hun havde en kort periode hvor hun ikke længere havde nogle synlige annoncer på Annoncelight. Eksempelvis da jeg skrev opslaget. Så jeg blev usikker på om hun var stoppet. Men nu kan jeg se at hun igen har aktive vagtplaner på Annoncelight. Jeg havde også svært ved at forestille mig at hun pludselig ville forlade branchen sådan uden videre. Hun er øjensynligt ret populær, hvilke er meget forståeligt.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.