Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Ved første øjekast på din overskrift kunne man fristes til at spørge, om du ikke skulle have efterlyst i forummet for Ladyboys, men ved klik på dit link gav det mening :)

Nå, håber du får bedre svar end mit! 

Skrevet
Pepsimax 75 skrev, for 1 time siden:

Hejsa 

Nogle der har været på besøg hos den ny ejer 

https://annoncelight.dk/showad/341578

Det lyder da bestemt ikke godt at Molly ikke er på pinden mere. Har gået og ventet på at hun skulle åbne igen.

Jeg kan se, at der tidligere har været noget der hed Ubon i Lem. Måske er det en der er trådt ind på banen igen. Er der nogen der får nogle får nogle minder frem på nethinden ved at se på billederne? 

• 1 month later...
Skrevet
Storspilleren skrev, den 25.4.2022 at 22:55:

Det lyder da bestemt ikke godt at Molly ikke er på pinden mere. Har gået og ventet på at hun skulle åbne igen.

Jeg kan se, at der tidligere har været noget der hed Ubon i Lem. Måske er det en der er trådt ind på banen igen. Er der nogen der får nogle får nogle minder frem på nethinden ved at se på billederne? 

Jeg er lige kommet hjem fra adressen, og det er altså ikke noget, jeg vil anbefale.

Pigen, der passer biksen er vel 40++, og ser mig mildest talt noget hærget ud!

Da hun nævnte en pris på kr. 1000,- for en halv times sjov, foreslog jeg en helt almindelig massage - ok kr. 500,-

Jeg fik hurtigt bukserne på igen, da de allerede var kommet af, og skyndte mig så videre.

Skrevet
Minarg skrev, for 36 minutter siden:

Jeg er lige kommet hjem fra adressen, og det er altså ikke noget, jeg vil anbefale.

Pigen, der passer biksen er vel 40++, og ser mig mildest talt noget hærget ud!

Da hun nævnte en pris på kr. 1000,- for en halv times sjov, foreslog jeg en helt almindelig massage - ok kr. 500,-

Jeg fik hurtigt bukserne på igen, da de allerede var kommet af, og skyndte mig så videre.

Tak for info.

I starten var der blandt andet billeder af nogle gigt ramte fingre, formodentlig på en ældre kvinde. Der er kommet nye billeder på annoncen, med et lidt mere friskt look. Er der nogen sammenhæng mellem disse billeder, og så det man møder?

Skrevet
Storspilleren skrev, 1 time siden:

Tak for info.

I starten var der blandt andet billeder af nogle gigt ramte fingre, formodentlig på en ældre kvinde. Der er kommet nye billeder på annoncen, med et lidt mere friskt look. Er der nogen sammenhæng mellem disse billeder, og så det man møder?

Den eneste sammenhæng jeg kan se er, at brysterne er store. I et forsøg på at overtale mig til at blive en betalende kunde, trak hun op i trøjen. Det var et ok syn.

Men man skal altså ikke forestille sig noget, der bare minder om ungpigefast.

• 1 month later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Var forbi den anden dag, det er en ældre dame, men ikke grim eller fed, fik en ok massage, og økoblow som hun gjorde rigtig godt, efterfølgene sex, her blev hun da helt vild. Var der i en time, så ikke en dårlig oplevelse. 

Skrevet
Kjeldsen skrev, for 1 time siden:

Var forbi den anden dag, det er en ældre dame, men ikke grim eller fed, fik en ok massage, og økoblow som hun gjorde rigtig godt, efterfølgene sex, her blev hun da helt vild. Var der i en time, så ikke en dårlig oplevelse. 

Hende på billederne er bestemt hverken grim eller fed, men hun ser ikke ud til at være en ældre dame. Det var så altså ikke hende du mødte?

Skrevet
Storspilleren skrev, den 30.7.2022 at 11:29:

Hende på billederne er bestemt hverken grim eller fed, men hun ser ikke ud til at være en ældre dame. Det var så altså ikke hende du mødte?

Jo det kan det måske godt være, bare for en del år siden, men hun har nu stadig nogle bryster, som hun brugte til en ordlige omgang body to body massage.

• 4 weeks later...
Skrevet
Kjeldsen skrev, den 31.7.2022 at 14:08:

Jo det kan det måske godt være, bare for en del år siden, men hun har nu stadig nogle bryster, som hun brugte til en ordlige omgang body to body massage.

Pigen der er der nu giver en rigtig god massage og afslutningen fejler heller ikke noget. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.