Hop til indhold
Prometheus

Sara - Kolding

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/340503

Efter flere år hvor jeg har syltet på jeres anmeldelser, blev det endelig min tur til også at dele ud af min oplevelse.

Og det er simpelthen grundet i, at jeg har haft et super godt besøg hos Sara. Det kan samtidig bekræftes, at billederne er ægte og at hun er.... gudesmuk. Blev faktisk lidt paf da hun åbnede døren i stiletter og frækt undertøj samt fra synet bagfra da jeg fulgte efter hende til værelset. Jeg blev nok mest paf grundet at jeg har besøgt andre glædespiger som havde gode billeder, men som ikke var så smukke som billederne ville antyde. Her er det omvendt. Saras billeder er flotte og hun er endnu flottere i virkeligheden. 

Selve akten var en super god GFE, hvor jeg startede med at slikke hende mens hun lå ned til sengekanten. Efter lidt arbejde kom hun...det var frækt. Vi gik herefter til 69, hvor hun bad mig slikke forsigtigt, da hun var følsom efter orgasmen. dette var også til UG og hun suttede på lillemanden godt. Efterfølgende gik vi til den i missionær stillingen, hvor jeg kunne nyde hendes øjne og smukke ansigt. Der gik dog ikke lang tid indtil jeg måtte give op på at trække den længere ud, hvorefter jeg kom. Jeg købte 45 min til 1200 men holdte kun lidt over en halv time. Købte også kys og øko blow.

Pigen: Sara er en slank og køn pige. Super serviceminded og sød. Hendes bryster ser naturlige ud, men de er ikke ægte. Hun er nok ca 172 cm høj. Hun har et flot ansigt og krop, billederne er af hende. Hun sagde at hun havde været i Aarhus før hun kom til Kolding og at hun er i Kolding til fredag, hvorefter hun tager tilbage til hjemlandet. Hun er nok tilbage i juni skød hun forsigtigt.

Trods at der kun ligger en anmeldelse på Sara udover min egen, sagde hun at hun får rigtig meget besøg. Så man skal nok skynde sig lidt, hvis man skal nå at opleve hende.

9/10 pigen

5/10 velkendt sted i Kolding der ikke er det mest diskrete.

9/10 sexen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...